maandag 29 oktober (Bert)

29 oktober 2012 - Sengerama, Tanzania

29-10-2012 bert

Nou ik was dus als een na laatste uit mijn bed. Toen heb ik lekker gegeten. Ik heb eerst met Tom het internet aan de praat proberen te krijgen. Papa zei dat we ons huiswerk moesten maken. Papa ging met de computer naar het kantoor van zuster Marie-José. Toen hij thuis kwam ging Tom meteen achter de pc om zijn spelletje te doen. Even later kwam papa ons roepen voor die schildpad, die een paar kinderen hadden gevonden. Ze vroegen er geld voor maar dat hebben we niet gedaan want we kunnen hem niet mee naar huis nemen . Je mag geen dieren over de grens smokkelen. Nu ik deze bolg zit te schrijven wil ik eigenlijk met Tom een spelletje fase 10 doen. Waar hij eigenlijk te jong voor is.Morgen verder.

1. Marian Kranen:
    29 oktober 2012
    Geweldig om mee te lezen, Susan!
    Gr Marian, dialyse
  2. Groep 8:
    1 november 2012
    Hoi Bert,
    Wij hebben een aantal keren jullie weblog gelezen en zien dat je het leuk hebt. We hebben nog een paar vragen voordat je weer terugkomt in Nederland:
    Wat is het gekste dier dat je tot nu toe hebt gezien?
    Wat is het mooiste wat je tot nu toe hebt gezien?
    Is het raar om een van weinige blanken te zijn en is het voor hun net zo raar als voor jou? (we zagen de foto waarbij een heel dorp was uitgelopen om naar jullie te komen kijken.)
    Hoe heet de school waar je bent geweest?
    Wat is het lekkerste eten daar?
    Wat is de gemiddelde temperatuur daar? De rest van de vragen stellen we je als je weer terug bent in de klas. :)
    groetjes groep 8