Welkom op mijn reisblog.

1 maart 2012 - Doetinchem, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Via deze site kun je ons volgen op onze reis naar Tanzania via onze reisverhalen en foto’s.

slingeland ziekenhuis_bmp

Vanuit het Slingeland Ziekenhuis gaan we van 20 oktober t/m 3 november met Erik Staal(chirurg), Michiel Bijkerk (anaesthesioloog), Anja van den Boom (operatie-assistent), Maarten Verregghen (tropenarts in opleiding) en ikzelf (chirurg) naar het Sengerema Designated District Hospital. We doen daar ingrepen die anders niet uitgevoerd zouden worden, en gaan onderwijs geven. De eerste week worden we vergezeld door Gerco Mons, journalist van De Gelderlander, die er een artikel over zal schrijven.

Ikzelf vertrek een week eerder met mijn gezin, Bert (11 jaar), 01-03 familiekiekjeTom (7 jaar) en Edwin (45 jaar) Wendker om eerst op Safari te gaan. Zij zullen ons ook tijdens het verblijf in Sengerema vergezellen en een eigen blog bijhouden.

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst.

We vertrekken 12 oktober, maar onze voorbereidingen zijn al in volle gang en te volgen op de blog.

Susan Lemson

1. Reislogger:
    20 september 2012
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Karlijn:
    26 oktober 2012
    Dag dr. Lemson!

Wat leuk om jullie blog te zien! Momenteel zit ik in Biharamulo, een paar uur van Sengerema af. Tijdens mijn seniorcoschap in Doetinchem (dec '11-feb '12) had ik met dr. Staal afgesproken om ook langs te komen in Sengerema. Maar nu jullie er zijn lukt het me helaas niet om contact te krijgen. Hopelijk lukt het via deze weg wel. Ik zou het namelijk heel erg leuk vinden om te zien hoe jullie daar werken, en misschien zelfs mee te helpen!
    Een hele goede tijd gewenst en hopelijk tot zeer binnenkort!

De hartelijke groeten, ook aan Maarten,
    Karlijn

P.S. Mijn Tanzaniaanse telefoonnummer is +255684318765