4/11 Ter afsluiting (Suus)

4 november 2012 - Doetinchem, Nederland

We zijn thuis, lekker gedouched en de spullen uitgepakt. De jongens liggen vroeg op bed, althans voor de Nederlandse tijd. In Tanzania was het toch al half 10 geweest.

We hebben met veel plezier de blog bijgehouden, aangemoedigd door de vele enthousiaste reakties. Daarom namens de hele ploeg: bedankt voor jullie leuke en vaak hartverwarmende woorden, soms uit onverwachte hoek.

De komende week zal ik nog een paar schoonheidsfoutjes in de blog bijwerken. Door de trage verbinding hebben we soms stukken er dubbel op gezet of klopten data bij foto's niet helemaal of lukte het niet foto's te laden. Niet dat dat voor jullie als lezers nu nog erg belangrijk is, maar wel voor het boek dat we van de blog laten maken. Het kan zijn dat er daardoor nog mail binnenkomt bij de mensen die zich hebben aangemeld. Maar het is ook voor jullie echt voorbij.

Tot een volgende keer, hoop ik!

Susan

1. Han:
    4 november 2012
    Welkom thuis en dank voor alle verhalen. Sterkte morgen. Opereren in het Slingeland zal ook weer shocking zijn.
  2. Pa Lemson:
    5 november 2012
    Ik zal jullie blog missen , maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd doordat wij jullie weer kunnen opzoeken,
    groetjes ,pa cq.opa witte
  3. Mariska:
    5 november 2012
    Welkom thuis allemaal . Jullie hebben daar iets goeds gedaan . De blog om te lezen was erg intressant om te volgen . De tijdsverandering zal wel wennen zijn . Groet Mariska
  4. Mariska:
  5. Bert:
    ☆☆☆☆★★★★★★★★☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆★★★★★★★★★★⇔⇔⇔⇔⇔◆¯■■▼▼%●●
  6. Angela en Wim:
    6 november 2012
    Wij vinden het geweldig allemaal, het werk en de reisverhalen en zeker de 2 jonsten verslaggevers.
    Wij hebben veel bewondering voor het hele team en zullen de reisblogger zeker missen.
    Hartelijke groeten,
    Wim, Angela en familie.