Mwanza door bert

27 oktober 2012 - Sengerama, Tanzania

27 oktober 2012

We zijn naar de markt geweest. Daar hebben we een massai stok  gekocht en muziekinstrumenten. Zo’n tingel-tangel kastje. Eén van die dingen was niet goed want die maakte een heel kletterend geluid. Tom heeft een blokfluit gekocht. Papa heeft een tafeltje gekocht. We hebben heel veel mango’s gekocht. En heeeele grote avocado’s. Ik vond de markt er eerst een beetje raar uit zien. Ze stonden gewoon langs de weg en niet op een plein. Toen we in een grote schuur waren kon je honing kopen en er lagen heel veel aardappels. Ik heb nog achter de naaimachine gezeten. Het was een ouderwetse naaimachine, maar ze werken wel heel goed. Mamma heeft een doek gekocht. We hebben ook nog een tafelkleed gekocht dat veel en veel te groot was, zodat we ook nog een perfecte omslag hadden voor de stoelen. Ik wou mijn voeten poetsen want die waren heel erg blubberig door Tom zijn schoenen omdat het heel erg nat was. Toen ik achterom keek naar de zakken met gember bekogelde iemand me met rijst. Dat vond ik niet grappig.

Toen Tom nieuwe schoenen had gingen we naar het hotel zwemmen, eten, ik mijn tand eruit, Tom slapen tijdens het eten en dan TV kijken en slapen.