Mwanza door Tom

27 oktober 2012 - Sengerama, Tanzania

27 oktober 2012

We zijn op een berg geweest en daar zag ik heel veel hagedissen. En ik zag een slang. Dus ik schrok een beetje. Ik kwam ook nog kinderen tegen. Ze waren water aan het scheppen met een emmer. Die kinderen riepen steeds Tom. Toen gingen we weg en ze riepen dag Tom. Toen gingen we naar de markt. En daar heeft papa een kleed gekocht. Mama die heeft een jurkje gekocht. Ik vond het wel een beetje lang duren dat mama dat jurkje had gekocht. Toen hadden we 10 mango’s gekocht en daarvoor hadden we nog mandjes gekocht. We wouden een houten motor meenemen, maar anders ging hij stuk in het vliegtuig. Dus we hadden er niks aan. En daarna gingen we nog even naar de winkel. In de winkel heb ik een bal gekocht. Die kostte maar 18 cent. Het was een watermeloen. En daarna gingen we weer terug naar het hotel. En toen gingen we ZWEMMEN! En dat vond ik hartstikke leuk want dan kon ik eindelijk met mijn bal spelen. En toen gingen we in een heel erg groot bad. En toen gingen we eten en ik viel in slaap.