Reacties
Reacties 101 - 139 van 139
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ineke | Wat een leuk begin op die prachtige frisse poli. Al… | 9 jun. '25 |
| Ineke | Dat is inderdaad ingewikkeld en verwarrend, die tijd.… | 9 jun. '25 |
| Marijke | 👍💖 | 9 jun. '25 |
| Ingrid | Leuk om jullie avonturen weer op afstand mee te beleven!… | 9 jun. '25 |
| Jan Buseman | Mooi maar het verhaal gaat wat van links en rechts… | 9 jun. '25 |
| Margreet Rutgers | Zo leuk om te lezen! | 9 jun. '25 |
| Ineke | Nou, toevallig video voorbij zien komen met nog zo'n… | 9 jun. '25 |
| Marijke | 👌mooi verhaal | 9 jun. '25 |
| Anja van den Boom | Veel succes en werkplezier. Met de hartelijke groeten… | 8 jun. '25 |
| Ed | Tja Ineke , mijn eerste blog was te kort bevonden… | 8 jun. '25 |
| Corina | Hoi hoi, ik lees met genoegen mee😄🤗 Groetjes… | 8 jun. '25 |
| Jan Buseman | Beste Ed en Suus. Jullie zijn alweer druk. Ik lees… | 8 jun. '25 |
| Marja Hendriksen | Leuk om mee te mogen genieten van jullie verhalen.… | 8 jun. '25 |
| Afke Bruijl | Leuk weer om jullie verhalen te lezen!! En wat leuk… | 8 jun. '25 |
| Erna en Peter | Geniet ervan. | 8 jun. '25 |
| Peet | Heel veel succes 🍀weer. Ik ga genieten van jullie… | 8 jun. '25 |
| Jacqueline | Mooi om weer mee te reizen en jullie verhalen te lezen.… | 8 jun. '25 |
| Ineke | Wat kortere verslagen zei je nog. Ja, ja. Ik ben er… | 8 jun. '25 |
| Karen | Ik ben even jullie verhalen aan het ‘bij lezen’… | 8 jun. '25 |
| Marijke | Het is weer een mooi verhaal geniet er van | 8 jun. '25 |
| Stella Spies | Wat een onderneming om daar te komen. Veel ( werk)… | 8 jun. '25 |
| Margreet Rutgers | Wat leuk weer om te lezen! Groetjes aan Anthony en… | 8 jun. '25 |
| Angela en Wim Norde | Hallo Susan en Ed, Succes,leuk jullie weer te volgen. | 7 jun. '25 |
| Sandra Feijen | Slaap lekker ., Morgen een nieuwe dag .. met vast… | 7 jun. '25 |
| Grote zus | Lekker slapen en daarna genieten van alle nieuwe en… | 7 jun. '25 |
| Karin | Heel veel succes met het mooie werk wat jullie daar… | 7 jun. '25 |
| Maureen | Succes en veel plezier daar💪 | 7 jun. '25 |
| Caroline de Groot | Ik ga jullie weer volgen!! Veel succes en plezier! | 7 jun. '25 |
| Marijke | Heel veel succes met het werk | 7 jun. '25 |
| Ineke | Nu al één groot avontuur! Vol verwachting klopt… | 7 jun. '25 |
| Carla Berntzen | Goede reis en verblijf daar | 7 jun. '25 |
| Margriet klein | Dus jullie mogen nog een keer. Ik ga jullie weer volgen… | 7 jun. '25 |
| Diny | Wens jullie een héél goede reis en een productief… | 7 jun. '25 |
| Sandra Feijen | Heel veel succes ., ik lees met jullie mee ! Goede… | 7 jun. '25 |
| Ineke | Dat was wel heel goeie actie. Vandaag was je er echt… | 6 jun. '25 |
| Sanne | AAh wat gaat de tijd toch snel , even knipperen met… | 6 jun. '25 |
| Petra | Hallo Ed en Susan Wat een verassing! Hele goede reis… | 6 jun. '25 |
| Monique | Een hele goede reis!! Leuk jullie weer te volgen!!🍀 | 6 jun. '25 |
| Grote zus | Veel werkplezier daar en nog een goede reis verder | 6 jun. '25 |


- Angela en Wim Norde: Wat een indrukwekkende verhalen.…
- Ineke: Onbetaalbare rijkdom En met…
- Corina: Fantastisch en indrukwekkend!…
- Gabi Hunter: Goede reis terug!
- Ineke: Een kop koffie en een verhaal,…
Alle reacties »