Reacties

Reacties 101 - 139 van 139

Naam Reactie Datum
Ineke Wat een leuk begin op die prachtige frisse poli. Al… 9 jun. '25
Ineke Dat is inderdaad ingewikkeld en verwarrend, die tijd.… 9 jun. '25
Marijke 👍💖 9 jun. '25
Ingrid Leuk om jullie avonturen weer op afstand mee te beleven!… 9 jun. '25
Jan Buseman Mooi maar het verhaal gaat wat van links en rechts… 9 jun. '25
Margreet Rutgers Zo leuk om te lezen! 9 jun. '25
Ineke Nou, toevallig video voorbij zien komen met nog zo'n… 9 jun. '25
Marijke 👌mooi verhaal 9 jun. '25
Anja van den Boom Veel succes en werkplezier. Met de hartelijke groeten… 8 jun. '25
Ed Tja Ineke , mijn eerste blog was te kort bevonden… 8 jun. '25
Corina Hoi hoi, ik lees met genoegen mee😄🤗 Groetjes… 8 jun. '25
Jan Buseman Beste Ed en Suus. Jullie zijn alweer druk. Ik lees… 8 jun. '25
Marja Hendriksen Leuk om mee te mogen genieten van jullie verhalen.… 8 jun. '25
Afke Bruijl Leuk weer om jullie verhalen te lezen!! En wat leuk… 8 jun. '25
Erna en Peter Geniet ervan. 8 jun. '25
Peet Heel veel succes 🍀weer. Ik ga genieten van jullie… 8 jun. '25
Jacqueline Mooi om weer mee te reizen en jullie verhalen te lezen.… 8 jun. '25
Ineke Wat kortere verslagen zei je nog. Ja, ja. Ik ben er… 8 jun. '25
Karen Ik ben even jullie verhalen aan het ‘bij lezen’… 8 jun. '25
Marijke Het is weer een mooi verhaal geniet er van 8 jun. '25
Stella Spies Wat een onderneming om daar te komen. Veel ( werk)… 8 jun. '25
Margreet Rutgers Wat leuk weer om te lezen! Groetjes aan Anthony en… 8 jun. '25
Angela en Wim Norde Hallo Susan en Ed, Succes,leuk jullie weer te volgen. 7 jun. '25
Sandra Feijen Slaap lekker ., Morgen een nieuwe dag .. met vast… 7 jun. '25
Grote zus Lekker slapen en daarna genieten van alle nieuwe en… 7 jun. '25
Karin Heel veel succes met het mooie werk wat jullie daar… 7 jun. '25
Maureen Succes en veel plezier daar💪 7 jun. '25
Caroline de Groot Ik ga jullie weer volgen!! Veel succes en plezier! 7 jun. '25
Marijke Heel veel succes met het werk 7 jun. '25
Ineke Nu al één groot avontuur! Vol verwachting klopt… 7 jun. '25
Carla Berntzen Goede reis en verblijf daar 7 jun. '25
Margriet klein Dus jullie mogen nog een keer. Ik ga jullie weer volgen… 7 jun. '25
Diny Wens jullie een héél goede reis en een productief… 7 jun. '25
Sandra Feijen Heel veel succes ., ik lees met jullie mee ! Goede… 7 jun. '25
Ineke Dat was wel heel goeie actie. Vandaag was je er echt… 6 jun. '25
Sanne AAh wat gaat de tijd toch snel , even knipperen met… 6 jun. '25
Petra Hallo Ed en Susan Wat een verassing! Hele goede reis… 6 jun. '25
Monique Een hele goede reis!! Leuk jullie weer te volgen!!🍀 6 jun. '25
Grote zus Veel werkplezier daar en nog een goede reis verder 6 jun. '25

 « Vorige 1 2 3