Laatste dagje, laatste spullen

20 september 2022 - Doetinchem, Nederland

De goden waren ons gunstig gezind: we hadden zondagnacht alle 3 dienst maar het bleef rustig. Dus konden we maandag fit aan de slag om de laatste dingen regelen.
Nog voor m’n wekker ging was ik wakker. Meteen even kijken of ik al online kon inchecken. Grappig.. inchecken-op-bed. Doorklikken naar de Schiphol-website leverde het bemoedigende bericht op dat dinsdag “een extreem drukke dag” wordt. Dus graag minimaal 4 uur van tevoren aanwezig vanwege de lange rijen bij de veiligheidscontroles. Maar niet meer dan 4 uur om te grote drukte op de luchthaven te voorkomen…Dat wordt een uitdaging want we gaan vanaf Arnhem met de trein.
Eerst nog overdragen op het werk en gedag zeggen op het secretariaat. Warme groeten krijg ik mee van een hele lijst mensen hier aan een hele lijst mensen daar. En de tip om een hoody mee te nemen in het vliegtuig. Het schijnt kouder te zijn dan vroeger ivm meer ventilatie.
Thuis vis ik de laatste kleren uit de schone wasmand, print de boarding passen (voor de zekerheid.. ja ik ben een fossiel wat dat betreft) en haal een shampoo-bar. Lekker handig, zo’n zeepje. Minder zwaar, minder ruimte, geen plastic en geen gedoe bij de security. Top!
Batterijen van de fotocamera laden en kijken of ik voor elk apparaat het juiste snoertje bij me heb. En natuurlijk de reisstekker, malariapillen, paspoort, visum, gele boekje en bankpasjes.
‘s Avonds help ik Bert met koken. Uien snijden en toch genieten. Samen eten, de jongens nemen me in de maling, Tom tilt me weer eens op en Tembo hangt met z’n kop op schoot. Samen met Ed op de bank met een Aperolletje en nog even mam bellen. Het is bijna zo ver…

1. Carla:
    20 september 2022
    Veel succes en veel plezier
  2. Gaabs:
    Goede reis Suus!😘
  3. Rika:
    20 september 2022
    Goede reis, denk aan je! ❤️🙏
  4. Miranda:
    20 september 2022
    Veel succes en een goede reis🍀
  5. Karin:
    20 september 2022
    Goede reis Suus en ik ga je prachtige verhalen weer volgen.😘
  6. Francis:
    Heel veel succes
  7. Lepoutre Ans:
    20 september 2022
    Nog een keer de warme groeten van de buren op KNO! Zet m op samen!
  8. Elsbeth:
    Goede reis!
  9. Anja Ruesink:
    20 september 2022
    Goede reis . Leuk, om je verhalen weer te volgen.
  10. Trudy:
    20 september 2022
    Het is nu al weer een geweldig avontuur! Mooi te lezen! Wat ben je een inspirerend mens Susan, dank daarvoor. Goede reis, lekker werken én genieten is jullie van harte gegund!
  11. Caroline:
    Goede reis!!!!
  12. Sylvia:
    20 september 2022
    Een hele goede en voorspoedige reis Suus en collega's. Dat jullie weer veel mooie momenten en mooie dingen mogen beleven en doen. Zet hem op kanjers!
  13. Jan Buseman:
    20 september 2022
    Ga jullie volgen of je wel optijd vertrekt vanaf Schiphol. Goed reis.
  14. Ria Keizer:
    Goede reis
  15. Cokkie:
    20 september 2022
    Goede reis. Diep respect.
  16. Maureen Masselink:
    Goede reis !
  17. Karen Veldkamp-Visser:
    20 september 2022
    Geweldig dat jullie weer gaan. Ik ga je ‘volgen’ via je reisblog. Veel succes!!
  18. Asveld Tonnie:
    Goede reis allemaal,
    En ook ik ga jullie volgen via reisblog.
  19. Marian Kruger-Bax:
    20 september 2022
    Goeie reis allemaal en veel succes!!
  20. Felix van Lammeren:
    20 september 2022
    Goede reis en geniet van Sengerema!
  21. Peet:
    20 september 2022
    Succes allemaal. Suus hopelijk kun je ook weer genieten van deze soms maar kleine successen , maar voor de mensen daar grote stappen
  22. Monique:
    20 september 2022
    Goede reis voor jullie allen. Hopelijk valt Schiphol mee. Heel veel succes met jullie geweldige werk!!🍀
  23. Daphne:
    Succes samen!
  24. Anja vd Boom:
    20 september 2022
    Lief team, goede reis en een geweldige tijd gewenst. De eerste uitzending voor verbetering specialistische zorg Sengerema waar volgende teams weer verder aan bouwen. Doe iedereen de hartelijke groeten