Reacties
Reacties 101 - 150 van 201
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Francis | Super werk Alja en heel veel succes ik lees mee wat… | 25 sep. '22 |
| Antje Koetje | Wat geweldig werk verrichten jullie daar. En wat een… | 25 sep. '22 |
| Albertine | Wat een andere wereld, indrukwekkend en soms ook schokkend.… | 25 sep. '22 |
| Trees | Wat leuk om via je blog te weten wat je meemaakt.… | 25 sep. '22 |
| Van der Lei Hannemieke | Brings back memories Alja alweer. Er lijkt niet heel… | 25 sep. '22 |
| Bernadine en Jeroen | Goed bezig iedereen! Wat een avontuur en een improvisatie! | 25 sep. '22 |
| Lobke | ๐ respect voor jullie allemaal!! ๐๐๐๐ช๐๐ | 25 sep. '22 |
| Rika | Met ver- en bewondering verslag gelezen. Wat hebben… | 24 sep. '22 |
| Nieneke | "Mooi" dat je hebt kunnen zien waarvoor… | 24 sep. '22 |
| Jan Buseman | Nou nou. Je bent flink aan het werk geweest de laatste… | 24 sep. '22 |
| Maria Schenning | Wat een uitdagend en geweldig werk verrichten jullie,petje… | 24 sep. '22 |
| Marja | Diep respect ! | 24 sep. '22 |
| Gerd | Mooi om te lezen wat jullie daar doen & fijn om… | 24 sep. '22 |
| Robin | (Mee)genieten! | 24 sep. '22 |
| Petra | Prachtig werk!!! En Suus het is verslavend om te lezen.… | 24 sep. '22 |
| Ankie | Genietennnnn | 24 sep. '22 |
| Lucie | Heel leuk om te lezen over jullie belevenissen! Veel… | 24 sep. '22 |
| Jan van den Heuvel | โGeweldigโ, zoโn mooi woord in dezeโฆ. Heel… | 24 sep. '22 |
| Jan Buseman | Mooi verhaal. Ja, het gaat daar dus heel anders dan… | 24 sep. '22 |
| Ivonne | Geweldig om te zien en te horen dat jullie dit met… | 24 sep. '22 |
| Sietske Bulten | Wat een mooi en dankbaar werk! Leuk om te lezen, veel… | 24 sep. '22 |
| Patty Lemson | โคโคโค | 24 sep. '22 |
| Chris | Wat heerlijk om weer van je verhalen te genieten....… | 23 sep. '22 |
| Angelique | Suc6 allemaal!! Ik geniet van je reisverslagen . | 23 sep. '22 |
| Rika | Veel succes allemaal! | 23 sep. '22 |
| Tonnie Asveld | Het begin van jou verhaal neemt mij meteen weer mee… | 23 sep. '22 |
| Isabel | Succes met de eerste operaties. En dat jullie allemaal… | 22 sep. '22 |
| Lies | Wij wensen het hele team veel operatie succes toe… | 22 sep. '22 |
| Jan Buseman | Gelukkig is alles tot zover goed gegaan. Na 34 uur… | 22 sep. '22 |
| Sanne | Ai, wat een lange zit/hang/lig. Wat zal het lekker… | 22 sep. '22 |
| Diny | Gelukkig veilig aangekomen en vandaag aan de slag..prachtig… | 22 sep. '22 |
| Natasja | Dit klinkt herkenbaar! Mooie herinneringen. Gelukkig… | 22 sep. '22 |
| Jan en Ini Moerkerk | Veel succes. Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Groetjes… | 21 sep. '22 |
| Maria Schenning | Voor allen een goede tijd toegewenst en succes met… | 21 sep. '22 |
| Iris | Veel succes en plezier komende weken! | 21 sep. '22 |
| Ingrid | Fijn dat jullie reis (relatief) vlot is verlopen!… | 21 sep. '22 |
| Ineke Mensink | Toppers, Leuk om jullie vd bank te kunnen volgen.… | 21 sep. '22 |
| Camille | Leuk om te lezen. We blijven jullie volgen. Geode… | 21 sep. '22 |
| Nicole Ammann | Veel succes! ๐โ๐ผ | 21 sep. '22 |
| Loes Biervliet | Veel succes, trots op team Slingeland! ๐ | 21 sep. '22 |
| Chris | Hopelijk verloopt het verder voorspoedig zodat jullie… | 21 sep. '22 |
| Jacqueline | Een start met hindernissen, maar oplossingen komen… | 21 sep. '22 |
| Rika | Wat een avontuur! Alvast een goede werktijd gewenst. | 21 sep. '22 |
| Isabel | Een spannend en goed begin. Succes vandaag met poli… | 21 sep. '22 |
| Jan Buseman | Mooi avondtuur. Maar zo te lezen en zien hebben jullie… | 21 sep. '22 |
| Petra | Goed opweg!! Fijne laatste vlucht samen ๐ | 21 sep. '22 |
| Monique | Alleen de reis er naartoe is al een hele belevenis!! | 21 sep. '22 |
| Anja van den Boom | Lief team, goede reis en een geweldige tijd gewenst.… | 20 sep. '22 |
| Daphne | Succes samen! | 20 sep. '22 |
| Monique | Goede reis voor jullie allen. Hopelijk valt Schiphol… | 20 sep. '22 |


- Angela en Wim Norde: Geweldig werk verricht!!…
- Jan Buseman: Er is een tijd van komen…
- Rika: Fijn om alles te kunnen lezen!…
- Iris: Fijn dat alles goed is gegaan.…
- Trees Snijder: Geweldig...en weer veilig…
Alle reacties »