Reacties
Reacties 1101 - 1150 van 1172
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Afdeling ICU | Erg leuk om te lezen! Geniet ervan samen. Groetjes… | 21 okt. '12 |
| Ingrid Lindeboom | Hoi allemaal, Net zelf terug van een weekje vakantie,… | 21 okt. '12 |
| Manfred | Wat een fantastische verhalen. Erg leuk om te lezen.… | 20 okt. '12 |
| Alja Buseman | super om te lezen wat jullie allemaal hebben gedaan.… | 20 okt. '12 |
| Anja Berendsen | Gaaf, geweldig, al GOED werk gedaan, vast geen slechte… | 20 okt. '12 |
| Pa Lemson | Hallo, ik heb zo-even een mail gestuurd met de artikelen… | 20 okt. '12 |
| Sylvia en sven | Wat een fantastische verhalen, alsof je er zelf bent...… | 20 okt. '12 |
| Silvia | Hoi familie, Wat heerlijk om jullie verhalen te lezen!… | 20 okt. '12 |
| Rob, Ivonne, Floris en Anne | Wat klinkt het leuk zeg, we zijn allemaal jaloers. | 20 okt. '12 |
| A hofstra | Wat een avontuur. fijn dat jullie zo genieten. We… | 20 okt. '12 |
| Oma en Opa Wendker | Hallo Allemaal, hebben al jullie foto's bekeken,… | 20 okt. '12 |
| Hennie van den Bosch | wat een geweldig verhaal, prachtig. groetjes | 20 okt. '12 |
| Pa Lemson | Heerlijk al die reisverhalen.Ook die van Bert en Tom… | 20 okt. '12 |
| Mama | wat heb ik genoten van jullie verslag, dit is ook… | 20 okt. '12 |
| Natasja | Lieve mensen, wat een mooie verhalen en belevenissen… | 20 okt. '12 |
| Susan Lemson | Hallo allemaal. Heel leuk om jullie reacties op de… | 20 okt. '12 |
| Manfred | En kennen ze daar de Superboeren? | 19 okt. '12 |
| Mieke Parlevliet | Lieve allemaal, Eindelijk weer een bericht van jullie.… | 19 okt. '12 |
| Mieke Parlevliet | Lieve tomwatkan jij goed vertellen over julliesafari… | 19 okt. '12 |
| Mieke Parlevliet | Wij vinden het een erg mooi verhaal Bert een dikke… | 19 okt. '12 |
| Marlieke | Hoi Susan, Ed, Tom en Bert, Wat mooi om weer verhalen… | 16 okt. '12 |
| Sil | Hoi Tom Mama heeft ales voorgelezen. Heb je al een… | 16 okt. '12 |
| Sil | Hoi bert. Als ik die foto's van het vliegveld… | 16 okt. '12 |
| Stella | Suus te wauwe bril (moest effe) Straks de verhalen… | 16 okt. '12 |
| Levy | Hoi Tom Leuke foto's Ik lust ook geen rijst hihi… | 16 okt. '12 |
| Anita | Safari!! Leuk! Veel plezier morgen. | 16 okt. '12 |
| Maarten Verregghen | Ha familie! Ziet er goed uit, avonturen te over zie… | 16 okt. '12 |
| Karin Aalders | Hallo Susan en family, wat ziet het er fantastisch… | 16 okt. '12 |
| Niek | Ha Susan, Ed, Tom en Bert! Wat leuk dat jullie nu… | 15 okt. '12 |
| Pa Lemson | goeie morgen allemaal, Ik geniet van jullie blog en… | 15 okt. '12 |
| Gerard Soethof | Hallo allemaal, Susan, je blog leest als een boek.… | 15 okt. '12 |
| Pa Lemson | Dat oude vliegtuig was ik al bang voor,want op de… | 14 okt. '12 |
| Hennie van den Bosch | super vertrek met de nodigen strubelingen dan weet… | 13 okt. '12 |
| Lidy Jansen | Hoi Susan, ik heb je donderdag later op de dag niet… | 13 okt. '12 |
| Pa Lemson | Bedankt voor je smsjes.Je heb de laatste dagen flink… | 13 okt. '12 |
| Marijke becks | hallo fam wendker lemson hoe gaat het daar heb je… | 13 okt. '12 |
| Carolyn | Beste Ed, Susan, Bert en Tom, Al lang opgewacht en… | 13 okt. '12 |
| Hennie van den Bosch | Wij wensen jullie een hele goede reis en geniet ervan.… | 13 okt. '12 |
| Anita | Ja, het was een superleuke laatste poli!! Haha Zijn… | 13 okt. '12 |
| Angela en Wim Norde | Hallo Susan, Ed, Bert en Tom, Wij wensen jullie een… | 12 okt. '12 |
| Karin | Lieve Ed, Susan, Bert en Tom, Jullie gaan vast een… | 12 okt. '12 |
| Henrike | Helaas heb ik je niet meer persoonlijk gesproken voor… | 12 okt. '12 |
| Tineke Bekx | Lieve allemaal, heel veel plezier en moois toegewenst… | 11 okt. '12 |
| Natasja | En nu nog proberen te slapen vannacht. X Genieten… | 11 okt. '12 |
| Trudy | Lieve Familie, heel veel (werk)plezier en avontuur… | 11 okt. '12 |
| Hub sleven | Heb de site doorgekregen van Syvia en Sven.Heel veel… | 11 okt. '12 |
| Hennie van den Bosch | heel veel succes, wij volgen jullie, vinden we erg… | 11 okt. '12 |
| Han | Volgend jaar kom ik je helpen drinken. | 11 okt. '12 |
| Petrina | Lieve luitjes, Heel veel plezier (week 1) en succes… | 11 okt. '12 |
| Anja Berendsen | Nogmaals succes, volgende week kan ik jullie een paar… | 11 okt. '12 |


- Angela en Wim Norde: Mooi geschreven Susan, over…
- Patricia, Gerard en Pleun: Zo is het... Mooi geschreven…
- Tonnie Asveld: Wat een moeilijke tijd voor…
- Jacqueline: Mooi verhaal over waar het…
- Heleen Postma: Succes en sterkte😘
Alle reacties »