Reacties
Reacties 1051 - 1100 van 1172
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Marja | Ook erg leuk om te lezen en zien dat ieder zich zo… | 26 okt. '12 |
| Ineke Mensink | Wat is dit boeiend om te lezen, maar ook triest als… | 26 okt. '12 |
| Margreet Rutgers | Wat een bijzonder verhaal. Ik schoot ook even vol.… | 26 okt. '12 |
| Hennie van den Bosch | erg leuk, we blijven jullie volgen, bedankt voor de… | 26 okt. '12 |
| Karlijn | Dag dr. Lemson! Wat leuk om jullie blog te zien! Momenteel… | 26 okt. '12 |
| Mariët | hoi Anja en Michiel, Leuk om te lezen hoe het jullie… | 26 okt. '12 |
| Mariët | hoi Anja en Michiel, Leuk om te lezen hoe het jullie… | 26 okt. '12 |
| Marianne Spaai | Tja Anja, met een gazentrommel en een korentang, zijn… | 25 okt. '12 |
| Jorrit | hoi Bert Ik vind het leuk dat je daar op school bent… | 25 okt. '12 |
| Lidy Jansen | Hallo allemaal, wat leuk dat jullie ons op de hoogte… | 25 okt. '12 |
| Marianne Spaai | Tja Anja, die trommel met gazen en korentang, zo zijn… | 25 okt. '12 |
| Marja | Ik mistte jullie alen dacht die zijn op vakantie,… | 25 okt. '12 |
| Jolanda Kolenbrander | Ik geniet van al jullie verhalen, de een schrijft… | 25 okt. '12 |
| Anita | Goh, bed-delers. Dat is een keer wat anders dan een… | 25 okt. '12 |
| Hjalmar | Anja, Wat leuk om dit allemaal te lezen wat een ervaring… | 25 okt. '12 |
| Xandra en Carla | Hallo allemaal! We lezen met veel plezier jullie verhalen!… | 25 okt. '12 |
| Tineke Dekker | Herkenbaar Afrika! Leuk om over jullie belevenissen… | 25 okt. '12 |
| Jifke Michielsen, kinderafd. | Jambo dokters, Hier een berichtje van een kinderverpleegkundige… | 24 okt. '12 |
| Mama | Diep respect voor jullie dat je onder die moeilijke… | 24 okt. '12 |
| Hennie van den Bosch | hoi Bert en Tom wij lezen dat jullie die kinderen… | 24 okt. '12 |
| Jorrit | Hoi Bert en Tom Ik heb de foto's bekeken. Ik… | 24 okt. '12 |
| Pa Lemson | Hallo Bert en Tom, Ik heb jullie verslagen gelezen… | 24 okt. '12 |
| Rick Arendsen | Hallo allemaal!! We zitten hier te genieten van jullie… | 24 okt. '12 |
| Silvia | Wat geweldig!! Jullie mogen met recht trots zijn op… | 24 okt. '12 |
| Jos | Hallo Familie Wendker, Wat een indrukwekkende verhalen,… | 24 okt. '12 |
| Groep 4 | Lieve Tom en zijn familie, Is het leuk in Tanzania?… | 24 okt. '12 |
| Gerard Soethof | Na het lezen van jullie 'werkverhalen' bedenk… | 24 okt. '12 |
| Paulien Brethouwer | Wat een bijzondere verhalen en wat een ervaring voor… | 24 okt. '12 |
| Carolyn | Hoi Anja en team Wat kunnen jullie het leuk vertellen… | 23 okt. '12 |
| Oom Jis | Jullie zijn daar echt wel nodig!! Heel veel succes… | 23 okt. '12 |
| Mama | Ed maak eens een foto van jullie huisje en de omgeving,… | 23 okt. '12 |
| Mama | Het valt niet mee op zo´n eerste dag je draai te… | 23 okt. '12 |
| Annemieke Steverink-Wienk | Hallo Anja en Michiel, Stoere actie hoor! Ben supertrots… | 23 okt. '12 |
| Mama | Wat een wonderlijke manier van werken! Alles min of… | 23 okt. '12 |
| Petrina | Hey daar, klinkt allemaal heel bekend van vorig jaar....… | 23 okt. '12 |
| Gemma | Hoi Anja, zet hem op. Verwacht niet teveel en alles… | 23 okt. '12 |
| Gemma | Hai, dit is Afrika.....Welkom...........klinkt zeer… | 23 okt. '12 |
| Joke Kerstma | Hoi Anja & Michiel, Wauw al volop aan de slag.… | 22 okt. '12 |
| Frederieke | Beste collegae, veel succes toegewenst, Frederieke | 22 okt. '12 |
| Hennie van den Bosch | prachtige foto's. | 22 okt. '12 |
| Mama | Wat een mooi verslag van Anja over de eerste werkzaamheden… | 22 okt. '12 |
| Marit en Veerle Bijkerk | Nou nou dat klinkt heftig hoor moeders. Hier gaat… | 22 okt. '12 |
| Angela en Wim Norde | Wij volgen jullie natuurlijk ook en vinden het heel… | 22 okt. '12 |
| Angela en Wim Norde | Hallo Bert, wat een mooi verhaal over het Masseidorp.… | 22 okt. '12 |
| Jiska | Welkom in Sengerema! Heel herkenbaar allemaal wat… | 22 okt. '12 |
| Susan Lemson | hoi melle, ja ik heb al met 60 eurocent cola gekocht.… | 22 okt. '12 |
| Mieke Parlevliet | Wat een avontuur zeg zo'n safari helemaal voor… | 21 okt. '12 |
| Marjo van den Berk | Wow. Wat een vuurdoop. Terug naar de jaren 80. Gelukkig… | 21 okt. '12 |
| Peter Ennen | Susan, Prachtig daar!!! Je schijft erg makkelijk.… | 21 okt. '12 |
| Mariska | hoi allemaal ik heb de blog door gelezen en de foto's… | 21 okt. '12 |


- Angela en Wim Norde: Mooi geschreven Susan, over…
- Patricia, Gerard en Pleun: Zo is het... Mooi geschreven…
- Tonnie Asveld: Wat een moeilijke tijd voor…
- Jacqueline: Mooi verhaal over waar het…
- Heleen Postma: Succes en sterkte😘
Alle reacties »