Reacties

Reacties 1051 - 1100 van 1172

Naam Reactie Datum
Marja Ook erg leuk om te lezen en zien dat ieder zich zo… 26 okt. '12
Ineke Mensink Wat is dit boeiend om te lezen, maar ook triest als… 26 okt. '12
Margreet Rutgers Wat een bijzonder verhaal. Ik schoot ook even vol.… 26 okt. '12
Hennie van den Bosch erg leuk, we blijven jullie volgen, bedankt voor de… 26 okt. '12
Karlijn Dag dr. Lemson! Wat leuk om jullie blog te zien! Momenteel… 26 okt. '12
Mariët hoi Anja en Michiel, Leuk om te lezen hoe het jullie… 26 okt. '12
Mariët hoi Anja en Michiel, Leuk om te lezen hoe het jullie… 26 okt. '12
Marianne Spaai Tja Anja, met een gazentrommel en een korentang, zijn… 25 okt. '12
Jorrit hoi Bert Ik vind het leuk dat je daar op school bent… 25 okt. '12
Lidy Jansen Hallo allemaal, wat leuk dat jullie ons op de hoogte… 25 okt. '12
Marianne Spaai Tja Anja, die trommel met gazen en korentang, zo zijn… 25 okt. '12
Marja Ik mistte jullie alen dacht die zijn op vakantie,… 25 okt. '12
Jolanda Kolenbrander Ik geniet van al jullie verhalen, de een schrijft… 25 okt. '12
Anita Goh, bed-delers. Dat is een keer wat anders dan een… 25 okt. '12
Hjalmar Anja, Wat leuk om dit allemaal te lezen wat een ervaring… 25 okt. '12
Xandra en Carla Hallo allemaal! We lezen met veel plezier jullie verhalen!… 25 okt. '12
Tineke Dekker Herkenbaar Afrika! Leuk om over jullie belevenissen… 25 okt. '12
Jifke Michielsen, kinderafd. Jambo dokters, Hier een berichtje van een kinderverpleegkundige… 24 okt. '12
Mama Diep respect voor jullie dat je onder die moeilijke… 24 okt. '12
Hennie van den Bosch hoi Bert en Tom wij lezen dat jullie die kinderen… 24 okt. '12
Jorrit Hoi Bert en Tom Ik heb de foto's bekeken. Ik… 24 okt. '12
Pa Lemson Hallo Bert en Tom, Ik heb jullie verslagen gelezen… 24 okt. '12
Rick Arendsen Hallo allemaal!! We zitten hier te genieten van jullie… 24 okt. '12
Silvia Wat geweldig!! Jullie mogen met recht trots zijn op… 24 okt. '12
Jos Hallo Familie Wendker, Wat een indrukwekkende verhalen,… 24 okt. '12
Groep 4 Lieve Tom en zijn familie, Is het leuk in Tanzania?… 24 okt. '12
Gerard Soethof Na het lezen van jullie 'werkverhalen' bedenk… 24 okt. '12
Paulien Brethouwer Wat een bijzondere verhalen en wat een ervaring voor… 24 okt. '12
Carolyn Hoi Anja en team Wat kunnen jullie het leuk vertellen… 23 okt. '12
Oom Jis Jullie zijn daar echt wel nodig!! Heel veel succes… 23 okt. '12
Mama Ed maak eens een foto van jullie huisje en de omgeving,… 23 okt. '12
Mama Het valt niet mee op zo´n eerste dag je draai te… 23 okt. '12
Annemieke Steverink-Wienk Hallo Anja en Michiel, Stoere actie hoor! Ben supertrots… 23 okt. '12
Mama Wat een wonderlijke manier van werken! Alles min of… 23 okt. '12
Petrina Hey daar, klinkt allemaal heel bekend van vorig jaar....… 23 okt. '12
Gemma Hoi Anja, zet hem op. Verwacht niet teveel en alles… 23 okt. '12
Gemma Hai, dit is Afrika.....Welkom...........klinkt zeer… 23 okt. '12
Joke Kerstma Hoi Anja & Michiel, Wauw al volop aan de slag.… 22 okt. '12
Frederieke Beste collegae, veel succes toegewenst, Frederieke 22 okt. '12
Hennie van den Bosch prachtige foto's. 22 okt. '12
Mama Wat een mooi verslag van Anja over de eerste werkzaamheden… 22 okt. '12
Marit en Veerle Bijkerk Nou nou dat klinkt heftig hoor moeders. Hier gaat… 22 okt. '12
Angela en Wim Norde Wij volgen jullie natuurlijk ook en vinden het heel… 22 okt. '12
Angela en Wim Norde Hallo Bert, wat een mooi verhaal over het Masseidorp.… 22 okt. '12
Jiska Welkom in Sengerema! Heel herkenbaar allemaal wat… 22 okt. '12
Susan Lemson hoi melle, ja ik heb al met 60 eurocent cola gekocht.… 22 okt. '12
Mieke Parlevliet Wat een avontuur zeg zo'n safari helemaal voor… 21 okt. '12
Marjo van den Berk Wow. Wat een vuurdoop. Terug naar de jaren 80. Gelukkig… 21 okt. '12
Peter Ennen Susan, Prachtig daar!!! Je schijft erg makkelijk.… 21 okt. '12
Mariska hoi allemaal ik heb de blog door gelezen en de foto's… 21 okt. '12

1  « Vorige 18 19 20 21 22 23 24 Volgende »