Reacties
Reacties 251 - 300 van 1172
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Carla | Succes allemaal. | 30 sep. '18 |
| Tonnie Asveld | Was weer mooi om te lezen. | 30 sep. '18 |
| Gabi | Het klinken als drukke dagen Suus! Dikke kus x | 30 sep. '18 |
| Patty Lemson | Werk-se morgen! | 30 sep. '18 |
| Patty Lemson | Dankzij de blog blijven we weer helemaal op de hoogte,… | 30 sep. '18 |
| Judith Rouwhorst | Wederom respect voor jullie allen. Mooie weken en… | 30 sep. '18 |
| Judith Rouwhorst | Wat heerlijk om weer op een afstandje mee te mogen… | 30 sep. '18 |
| Tonnie Asveld | Ik vind het zo gaaf dat je na zo’n reis al meteen… | 30 sep. '18 |
| Angela en Wim Norde | Wij kijken weer uit naar alle verhalen. Heel veel… | 30 sep. '18 |
| Mama | Ik hoop dat je veilig Lake Victoria bent overgestokenLiefs… | 30 sep. '18 |
| Mama | Susan wat zijn dit voor dingetjes? | 30 sep. '18 |
| Pa Lemson | Ik denk dat jullie eerst aan het idee moeten wennen… | 30 sep. '18 |
| Pa Lemson | hoe smaken ze ? | 30 sep. '18 |
| Ingrid | Heerlijk om weer "een beetje mee te zijn"!… | 30 sep. '18 |
| Pa Lemson | Mooie foto's | 30 sep. '18 |
| Pa Lemson | IK ken het gevoel van afscheid , Mieke die mijn been… | 30 sep. '18 |
| Yoli | Wat een heerlijk team ! Kijk uit naar jullie ervaringen… | 30 sep. '18 |
| Ed | Het werken gaat vandaag echt weer gebeuren. Eigenlijk… | 30 sep. '18 |
| Caroline de Groot | Hele goede reis en heel veel mooie ervaringen!! | 30 sep. '18 |
| Bart | Goed te lezen dat jullie er al weer bijna waren en… | 30 sep. '18 |
| Annie van Strien | Lieve Susan, er zit vast veel liefde tussen de verbandrollen.… | 30 sep. '18 |
| Tonnie Asveld | Hopelijk kom je budget goed uit sniffie | 30 sep. '18 |
| Tonnie Asveld | Het was weer heel boeiend om te lezen Susan ik kijk… | 30 sep. '18 |
| Jolanda Reuling | HaHa, me slippa ;) paar nummer 25 ofzo, je kan nooit… | 30 sep. '18 |
| Mieke Parlevliet | Veel plezier daar lieverd en ik hoop dat het personeel… | 29 sep. '18 |
| Roos | Veel succes en hoop dat het allemaal goed komt bij… | 29 sep. '18 |
| Patty Lemson | Gewekdig wat je daar allemaal hebt gedaan en weer… | 29 sep. '18 |
| Marian Kruger | Heel veel succes. Kijk al uit naar de volgende verslagen! | 29 sep. '18 |
| Ed | Idd hectische weken /maanden. Dat he nog overeind… | 29 sep. '18 |
| Diana Polder | Dag Susan, Wat een ontzettend leuke blog om te lezen!… | 29 sep. '18 |
| Karen | Ben benieuwd naar je verhalen / ervaringen deze reis.… | 29 sep. '18 |
| Angelina avondschoonmaak O.D.C. | Heel veel succes. Goede reis en hopen dat alles naar… | 29 sep. '18 |
| Suse | Heel veel succes Susan. Ook ik lees je verslagen altijd.… | 29 sep. '18 |
| Evelyn | Heel veel succes tante. Ik kijk al uit naar je volgende… | 29 sep. '18 |
| Tonnie Asveld | Heel veel succes met je prachtige werk,het is nogal… | 29 sep. '18 |
| Rian | Safari njema!hoop dat alles goed gaat straks! | 29 sep. '18 |
| Tonnie Asveld | Heel veel succes daar, en een goede reis ik kijk nu… | 15 sep. '18 |
| Jan lenderink | goede reis en veel succes. Hoop dat KLM jullie extra… | 15 sep. '18 |
| Yoli | Susan , wat ben je een keicool mens ! | 15 sep. '18 |
| Joyce Massop | Goede reis en heel veel succes gewenst. Ik heb diep… | 15 sep. '18 |
| Angelina avondschoonmaak O.D.C. | Ik hoop dat jullie en al jullie spullen goed aankomen.… | 15 sep. '18 |
| Judith Rouwhorst | Mooie vergelijking, maar zal de rij voor het eten… | 15 sep. '18 |
| Jan lenderink | Susan wat een geweldig resultaat, wens je voor de… | 19 aug. '18 |
| Jacqueline | Mooie outfit Suzan👍, fleurig geheel en wat een… | 19 aug. '18 |
| Caroline Van Weert | Hoi Suus, staat je goed ! En we hebben binnenkort… | 19 aug. '18 |
| Caroline de Groot | Ik volg alles weer op de voet! | 19 aug. '18 |
| Judith Rouwhorst | Fijn dat er zoveel mensen zo'n goed hart voor… | 19 aug. '18 |
| Riet klein Tank | Mooi en duidelijk verhaal ,ben weer helemaal op de… | 19 aug. '18 |
| Susan Lemson | Zeker schiet het op. Ik reken al in dagen :-) nog… | 19 aug. '18 |
| Patty Lemson | Het begint al weer aardig op te schieten, hoeveel… | 19 aug. '18 |


- Angela en Wim Norde: Mooi geschreven Susan, over…
- Patricia, Gerard en Pleun: Zo is het... Mooi geschreven…
- Tonnie Asveld: Wat een moeilijke tijd voor…
- Jacqueline: Mooi verhaal over waar het…
- Heleen Postma: Succes en sterkte😘
Alle reacties »