Reacties

Reacties 151 - 200 van 1172

Naam Reactie Datum
Ed Waar is dat plastic bakje ,gillian?😂😂😂😂 7 okt. '18
Ed Stapelkunst 7 okt. '18
Ed Not for sale🤪🤪🤪🤪 7 okt. '18
Ed Tembo’s? Soort van... 7 okt. '18
Ed Zo lijkt de foto, alsof jullie het hotel voor jezelf… 7 okt. '18
Ed Miss organize. 7 okt. '18
Ed Kan ze weer in het ‘nieuw’. 7 okt. '18
Ed Toppertjes! 7 okt. '18
Ed Te vroeg erik? 7 okt. '18
Mama Kan dat wel vers ijs eten daar? wordt je daar niet… 7 okt. '18
Caroline Van Weert Weer genoten van je blogs. Kan ze amper bijhouden.… 7 okt. '18
Mama Ik ben blij dat Erik zo thuis is daar, want de manier… 7 okt. '18
Trees Snijder Ohhhh wilde ook naar die markt....zoo leuk. Kampala… 7 okt. '18
Mama De geluidsverbinding was daar net niet goed, maar… 7 okt. '18
Pa Lemson Ik heb je twee blogs gelezen , en je via een slechte… 7 okt. '18
Trees Snijder Weer bijzonder....ik beleef het van hieruit mee. 7 okt. '18
Hennie van den Bosch Wat een verhaal ,echt een mooi boek, veel respect 7 okt. '18
Jan van den Heuvel Over het "Friesland-gevoel" mag je ooit… 6 okt. '18
Tonnie Asveld Proost .....was weer boeiend. 6 okt. '18
Pa Lemson Neem maar een flink glas whisky en voor je gaat slapen… 6 okt. '18
Mama mooie stof gekocht Susan, gezellig straks met Kerst… 6 okt. '18
Tonnie Asveld Weer een mooi verhaal ik geniet er nog steeds van,de… 6 okt. '18
Ed Het barretje, geweldige sfeerverlichting als ze het… 6 okt. '18
Monique Wat geweldig jullie verhalen weer te lezen!! Jullie… 6 okt. '18
Pa Lemson Lekker uitrusten dat hebben jullie wel verdiend , 6 okt. '18
Ed Leuk om weer te zien alles. Wel wat veranderd ten… 5 okt. '18
Ed Haha, gil en 1 bier!, schande !, maar begrijpelijk… 5 okt. '18
Anja van den Boom Prachtige foto, aandoenlijk 5 okt. '18
Anja van den Boom Heerlijk om de verhalen te lezen, herkenbaar maar… 5 okt. '18
Mama Bedankt kind voor je mooie verhalen.Nog een dag met… 5 okt. '18
Pa Lemson Al flink wat werk verzet , nog even je borst natmaken… 5 okt. '18
Jolanda Reuling Er is alweer bijna een week voorbij, een week van… 5 okt. '18
Ed Almost perfect shot( voor ons wel iig) 4 okt. '18
Ed Nog 1dagje ploeteren dan weer even de ontspanning… 4 okt. '18
Babet Een onsteriele tafel, maar wel een toffe foto... Het… 4 okt. '18
Tonnie Asveld Wat een prachtige foto’s het ziet er daar toch wel… 4 okt. '18
Tonnie Asveld Ziet er best gezellig uit daar, leuke groep zo kun… 4 okt. '18
Thea Mooi hoor👍🏼👊🏼. Respect👏🏼 3 okt. '18
Annemijn Fantastisch om je verhalen weer te lezen 😄 Succes… 3 okt. '18
Fred Trots op je. Je doet zulk goed werk! 3 okt. '18
Jolanda Reuling Dank, dank voor je verhalen, heel intens, net of je… 3 okt. '18
Caroline Van Weert Geen dawa? Wat is dat nou? 3 okt. '18
Kim Mooi geschreven Suzan ! 3 okt. '18
Sanne Ha nog net op de valreep een prima tip; vanavond weer… 3 okt. '18
Yoli Oepsie , met korte instrumenten ..... 😨 Heel veel… 3 okt. '18
Mama Je beleefd zoveel op een dag, dat het schrijven van… 3 okt. '18
Mama Ik ben het eens met Edwin `denk je ook aan jezelf?"Heb… 3 okt. '18
Mama Wat zijn je verhalen toch mooi om te lezen en zo beeldend. 3 okt. '18
Diny Wat een "kanjers" zijn jullie..zoveel enthousiasme,… 3 okt. '18
Elsbeth Mooi om weer met je mee te mogen kijken (lezen) Susan!… 3 okt. '18

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende »  ...