Reacties
Reacties 151 - 200 van 1172
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ed | Waar is dat plastic bakje ,gillian?😂😂😂😂 | 7 okt. '18 |
| Ed | Stapelkunst | 7 okt. '18 |
| Ed | Not for sale🤪🤪🤪🤪 | 7 okt. '18 |
| Ed | Tembo’s? Soort van... | 7 okt. '18 |
| Ed | Zo lijkt de foto, alsof jullie het hotel voor jezelf… | 7 okt. '18 |
| Ed | Miss organize. | 7 okt. '18 |
| Ed | Kan ze weer in het ‘nieuw’. | 7 okt. '18 |
| Ed | Toppertjes! | 7 okt. '18 |
| Ed | Te vroeg erik? | 7 okt. '18 |
| Mama | Kan dat wel vers ijs eten daar? wordt je daar niet… | 7 okt. '18 |
| Caroline Van Weert | Weer genoten van je blogs. Kan ze amper bijhouden.… | 7 okt. '18 |
| Mama | Ik ben blij dat Erik zo thuis is daar, want de manier… | 7 okt. '18 |
| Trees Snijder | Ohhhh wilde ook naar die markt....zoo leuk. Kampala… | 7 okt. '18 |
| Mama | De geluidsverbinding was daar net niet goed, maar… | 7 okt. '18 |
| Pa Lemson | Ik heb je twee blogs gelezen , en je via een slechte… | 7 okt. '18 |
| Trees Snijder | Weer bijzonder....ik beleef het van hieruit mee. | 7 okt. '18 |
| Hennie van den Bosch | Wat een verhaal ,echt een mooi boek, veel respect | 7 okt. '18 |
| Jan van den Heuvel | Over het "Friesland-gevoel" mag je ooit… | 6 okt. '18 |
| Tonnie Asveld | Proost .....was weer boeiend. | 6 okt. '18 |
| Pa Lemson | Neem maar een flink glas whisky en voor je gaat slapen… | 6 okt. '18 |
| Mama | mooie stof gekocht Susan, gezellig straks met Kerst… | 6 okt. '18 |
| Tonnie Asveld | Weer een mooi verhaal ik geniet er nog steeds van,de… | 6 okt. '18 |
| Ed | Het barretje, geweldige sfeerverlichting als ze het… | 6 okt. '18 |
| Monique | Wat geweldig jullie verhalen weer te lezen!! Jullie… | 6 okt. '18 |
| Pa Lemson | Lekker uitrusten dat hebben jullie wel verdiend , | 6 okt. '18 |
| Ed | Leuk om weer te zien alles. Wel wat veranderd ten… | 5 okt. '18 |
| Ed | Haha, gil en 1 bier!, schande !, maar begrijpelijk… | 5 okt. '18 |
| Anja van den Boom | Prachtige foto, aandoenlijk | 5 okt. '18 |
| Anja van den Boom | Heerlijk om de verhalen te lezen, herkenbaar maar… | 5 okt. '18 |
| Mama | Bedankt kind voor je mooie verhalen.Nog een dag met… | 5 okt. '18 |
| Pa Lemson | Al flink wat werk verzet , nog even je borst natmaken… | 5 okt. '18 |
| Jolanda Reuling | Er is alweer bijna een week voorbij, een week van… | 5 okt. '18 |
| Ed | Almost perfect shot( voor ons wel iig) | 4 okt. '18 |
| Ed | Nog 1dagje ploeteren dan weer even de ontspanning… | 4 okt. '18 |
| Babet | Een onsteriele tafel, maar wel een toffe foto... Het… | 4 okt. '18 |
| Tonnie Asveld | Wat een prachtige foto’s het ziet er daar toch wel… | 4 okt. '18 |
| Tonnie Asveld | Ziet er best gezellig uit daar, leuke groep zo kun… | 4 okt. '18 |
| Thea | Mooi hoor👍🏼👊🏼. Respect👏🏼 | 3 okt. '18 |
| Annemijn | Fantastisch om je verhalen weer te lezen 😄 Succes… | 3 okt. '18 |
| Fred | Trots op je. Je doet zulk goed werk! | 3 okt. '18 |
| Jolanda Reuling | Dank, dank voor je verhalen, heel intens, net of je… | 3 okt. '18 |
| Caroline Van Weert | Geen dawa? Wat is dat nou? | 3 okt. '18 |
| Kim | Mooi geschreven Suzan ! | 3 okt. '18 |
| Sanne | Ha nog net op de valreep een prima tip; vanavond weer… | 3 okt. '18 |
| Yoli | Oepsie , met korte instrumenten ..... 😨 Heel veel… | 3 okt. '18 |
| Mama | Je beleefd zoveel op een dag, dat het schrijven van… | 3 okt. '18 |
| Mama | Ik ben het eens met Edwin `denk je ook aan jezelf?"Heb… | 3 okt. '18 |
| Mama | Wat zijn je verhalen toch mooi om te lezen en zo beeldend. | 3 okt. '18 |
| Diny | Wat een "kanjers" zijn jullie..zoveel enthousiasme,… | 3 okt. '18 |
| Elsbeth | Mooi om weer met je mee te mogen kijken (lezen) Susan!… | 3 okt. '18 |


- Angela en Wim Norde: Mooi geschreven Susan, over…
- Patricia, Gerard en Pleun: Zo is het... Mooi geschreven…
- Tonnie Asveld: Wat een moeilijke tijd voor…
- Jacqueline: Mooi verhaal over waar het…
- Heleen Postma: Succes en sterkte😘
Alle reacties »