Reacties
Reacties 351 - 400 van 1172
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Gabi Hunter | held!! ❤ | 5 okt. '17 |
| Ed | Emoties zijn onvermijdelijk, toch altijd weer knap… | 5 okt. '17 |
| Gabi Hunter | Goede reis lieve Suus en tot snel! | 5 okt. '17 |
| Patricia, Gerard en Pleun | Wat een indrukwekkende verhalen weer! Mooi geschreven!… | 5 okt. '17 |
| Pa Lemson | Ik zal volgende week je verhalen missen ,groetjes… | 5 okt. '17 |
| Annie van Strien | Mooi en dankbaar werk gedaan! Zal je verhalen en foto's… | 5 okt. '17 |
| Anja Wissink | Genoten van je avonturen en jullie mooie werk! Goede… | 5 okt. '17 |
| Mama | Ja je bent slecht in afscheid nemen maar de mannen… | 5 okt. '17 |
| Mama | Geen foto van jou in die bijzondere jurk? | 5 okt. '17 |
| [email protected] | Mooi verhaal en prachtige welverdiende afsluiting!!… | 5 okt. '17 |
| Ingrid Lindeboom | Ik zal het dagelijks 'even bijlezen' gaan… | 5 okt. '17 |
| Henrike | Wat een mooie gezellige afsluiting van wederom 2 intensieve… | 5 okt. '17 |
| Anja van den Boom | Wat is het weer snel gegaan! Heb weer enorm genoten… | 5 okt. '17 |
| Hennie van den Bosch | Wat een verhalen , is of ik een boek aan het lezen… | 5 okt. '17 |
| Ed | De info is weer opgeslagen hier. Fijn te lezen dat… | 5 okt. '17 |
| Gaabs | Ah kan me je gevoel voorstellen Suus, maar hier is… | 5 okt. '17 |
| Riet klein Tank | Weer een heel mooi verhaal,ik lees het met plezier....Succes… | 4 okt. '17 |
| Karlien | Elke dag check ik of er weer een nieuw verslag op… | 4 okt. '17 |
| Caroline | En waar is die foto van jou dan als maya de bei? | 4 okt. '17 |
| Ingrid Lindeboom | Geniet weer van alle verhalen! Ben nu wel benieuwd… | 4 okt. '17 |
| Gaabs | prachtige plaatjes! | 4 okt. '17 |
| Caroline de Groot | Verwijderen jullie daar iedere vergrote schildklier? | 4 okt. '17 |
| Ed | Is verzamelnaam voor de hagedissensoort :agama lizard | 4 okt. '17 |
| Trudy | Geweldig om zo via blog een beetje met jullie mee… | 3 okt. '17 |
| Sandra Feijen | Petje af lieve mensen .. ik heb niet overal kennis… | 3 okt. '17 |
| Anita Visscher | Geweldig bericht om weer te lezen, Susan. Het blijft… | 3 okt. '17 |
| Patty Lemson | Is agamo Swahili voor hagedis? | 2 okt. '17 |
| Patty Lemson | ❤❤❤mooi kindje! | 2 okt. '17 |
| Patty Lemson | Jullie kunnen niet iedereen helpen. Elke patiënt… | 2 okt. '17 |
| Hennie van den Bosch | Zo mooi om te lezen | 2 okt. '17 |
| Tonnie Asveld | Weer een spannende dag met veel ellende, maar hopelijk… | 2 okt. '17 |
| Hennie van den Bosch | Heel mooi geschreven | 2 okt. '17 |
| Annemijn | Geweldig om je verhalen te lezen en bij te blijven… | 2 okt. '17 |
| Ed | De ernst blijft, maar ook wel fijn eens een keer wat… | 2 okt. '17 |
| Caroline de Groot | We zien hem echt niet...... | 2 okt. '17 |
| Karin | Geniet iedere keer van je prachtige verhalen... | 2 okt. '17 |
| Caroline | Wow wat een ervaring...... ziekenhuis heeft toch wel… | 2 okt. '17 |
| Caroline | Hey..... heb je mijn huis ook stiekem erop? 😂😁😂 | 2 okt. '17 |
| Gaabs | Poeh wat kom je toch veel ellende tegen. Jullie zijn… | 2 okt. '17 |
| Pa Lemson | Je zal vandaag je borst wel nat moeten maken na 2dagen… | 2 okt. '17 |
| Patty Lemson | Fijn dat jullie er ook even tussenuit kunnen in het… | 1 okt. '17 |
| Patty Lemson | Wat een verschillende soorten patiënten! Tot krokodillenbeten… | 1 okt. '17 |
| Alice | Jeetje je kunt boek schrijven! | 1 okt. '17 |
| Sanne | Wat een heerlijke verhalen Susan, alsof we stiekem… | 1 okt. '17 |
| Alice | Spannend en brrrr...die krokodillen... | 1 okt. '17 |
| Alice | Intens en puur mooi team mensen ! En Suus mooi en… | 1 okt. '17 |
| Annie van Strien | Heerlijk vrij weekend zonder OK kleding, nieuwe energie… | 1 okt. '17 |
| Ed | (daar liep ik weer). Het verhaal kan ik letterlijk… | 1 okt. '17 |
| Caroline de Groot | Tip: kijk eens in de dozen. | 1 okt. '17 |
| Pa Lemson | Weer fijn genoten van je verhaal ! Veel sterkte komende… | 1 okt. '17 |


- Angela en Wim Norde: Mooi geschreven Susan, over…
- Patricia, Gerard en Pleun: Zo is het... Mooi geschreven…
- Tonnie Asveld: Wat een moeilijke tijd voor…
- Jacqueline: Mooi verhaal over waar het…
- Heleen Postma: Succes en sterkte😘
Alle reacties »