Reacties

Reacties 351 - 400 van 1172

Naam Reactie Datum
Gabi Hunter held!! ❤ 5 okt. '17
Ed Emoties zijn onvermijdelijk, toch altijd weer knap… 5 okt. '17
Gabi Hunter Goede reis lieve Suus en tot snel! 5 okt. '17
Patricia, Gerard en Pleun Wat een indrukwekkende verhalen weer! Mooi geschreven!… 5 okt. '17
Pa Lemson Ik zal volgende week je verhalen missen ,groetjes… 5 okt. '17
Annie van Strien Mooi en dankbaar werk gedaan! Zal je verhalen en foto's… 5 okt. '17
Anja Wissink Genoten van je avonturen en jullie mooie werk! Goede… 5 okt. '17
Mama Ja je bent slecht in afscheid nemen maar de mannen… 5 okt. '17
Mama Geen foto van jou in die bijzondere jurk? 5 okt. '17
[email protected] Mooi verhaal en prachtige welverdiende afsluiting!!… 5 okt. '17
Ingrid Lindeboom Ik zal het dagelijks 'even bijlezen' gaan… 5 okt. '17
Henrike Wat een mooie gezellige afsluiting van wederom 2 intensieve… 5 okt. '17
Anja van den Boom Wat is het weer snel gegaan! Heb weer enorm genoten… 5 okt. '17
Hennie van den Bosch Wat een verhalen , is of ik een boek aan het lezen… 5 okt. '17
Ed De info is weer opgeslagen hier. Fijn te lezen dat… 5 okt. '17
Gaabs Ah kan me je gevoel voorstellen Suus, maar hier is… 5 okt. '17
Riet klein Tank Weer een heel mooi verhaal,ik lees het met plezier....Succes… 4 okt. '17
Karlien Elke dag check ik of er weer een nieuw verslag op… 4 okt. '17
Caroline En waar is die foto van jou dan als maya de bei? 4 okt. '17
Ingrid Lindeboom Geniet weer van alle verhalen! Ben nu wel benieuwd… 4 okt. '17
Gaabs prachtige plaatjes! 4 okt. '17
Caroline de Groot Verwijderen jullie daar iedere vergrote schildklier? 4 okt. '17
Ed Is verzamelnaam voor de hagedissensoort :agama lizard 4 okt. '17
Trudy Geweldig om zo via blog een beetje met jullie mee… 3 okt. '17
Sandra Feijen Petje af lieve mensen .. ik heb niet overal kennis… 3 okt. '17
Anita Visscher Geweldig bericht om weer te lezen, Susan. Het blijft… 3 okt. '17
Patty Lemson Is agamo Swahili voor hagedis? 2 okt. '17
Patty Lemson ❤❤❤mooi kindje! 2 okt. '17
Patty Lemson Jullie kunnen niet iedereen helpen. Elke patiënt… 2 okt. '17
Hennie van den Bosch Zo mooi om te lezen 2 okt. '17
Tonnie Asveld Weer een spannende dag met veel ellende, maar hopelijk… 2 okt. '17
Hennie van den Bosch Heel mooi geschreven 2 okt. '17
Annemijn Geweldig om je verhalen te lezen en bij te blijven… 2 okt. '17
Ed De ernst blijft, maar ook wel fijn eens een keer wat… 2 okt. '17
Caroline de Groot We zien hem echt niet...... 2 okt. '17
Karin Geniet iedere keer van je prachtige verhalen... 2 okt. '17
Caroline Wow wat een ervaring...... ziekenhuis heeft toch wel… 2 okt. '17
Caroline Hey..... heb je mijn huis ook stiekem erop? 😂😁😂 2 okt. '17
Gaabs Poeh wat kom je toch veel ellende tegen. Jullie zijn… 2 okt. '17
Pa Lemson Je zal vandaag je borst wel nat moeten maken na 2dagen… 2 okt. '17
Patty Lemson Fijn dat jullie er ook even tussenuit kunnen in het… 1 okt. '17
Patty Lemson Wat een verschillende soorten patiënten! Tot krokodillenbeten… 1 okt. '17
Alice Jeetje je kunt boek schrijven! 1 okt. '17
Sanne Wat een heerlijke verhalen Susan, alsof we stiekem… 1 okt. '17
Alice Spannend en brrrr...die krokodillen... 1 okt. '17
Alice Intens en puur mooi team mensen ! En Suus mooi en… 1 okt. '17
Annie van Strien Heerlijk vrij weekend zonder OK kleding, nieuwe energie… 1 okt. '17
Ed (daar liep ik weer). Het verhaal kan ik letterlijk… 1 okt. '17
Caroline de Groot Tip: kijk eens in de dozen. 1 okt. '17
Pa Lemson Weer fijn genoten van je verhaal ! Veel sterkte komende… 1 okt. '17

1  « Vorige 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Volgende »  ...