Reacties

Reacties 301 - 350 van 1172

Naam Reactie Datum
Margreet Rutgers Wat mooi geschreven! Hartverwarmend groetjes van Margreet 15 aug. '18
Tonnie Asveld Heel mooi en ontroerend om te lezen Susan wat heb… 15 aug. '18
Sjoerd Ontroerend om te lezen.. Mooi moment was dat met met… 15 aug. '18
Paulien Brethouwer Mooi beschreven Susan en precies zoals ik het mij… 15 aug. '18
Gerco Mons Een glimlach voor een mooie herinnering. 15 aug. '18
Judith Rouwhorst Mooie woorden, veel sterkte voor iedereen die haar… 15 aug. '18
Monica Wat een mooie woorden. Toen ik jullie ontmoette vertelden… 15 aug. '18
Yoli Wat mooi beschreven , Ik heb Ida nooit gekend , maar… 15 aug. '18
Caroline de Groot Sterkte met dit grote gemis!! Wat een leegte zal ze… 14 aug. '18
Mieke Parlevliet Mooi zussie,zal vreemd voor je zijn daar.... 14 aug. '18
Anja van den Boom Ach gossie die lieve bescheiden Innemende hartverwarmende… 14 aug. '18
Patty Lemson Brok in m'n keel... 14 aug. '18
Ans Mooie woorden. Jullie zullen haar missen! Sterkte 14 aug. '18
Fred Lijdsman je hebt een mooi In Memoriam geachreven 14 aug. '18
Tonnie Asveld 10 punten op Sengerema Hospitaal Veel succes met het… 3 apr. '18
[email protected] Ik heb een aantal potentiëlen gevraagd ook lid te… 29 mrt. '18
Bonny Aansorgh Mooie verhalen en goed werk! 7 okt. '17
Mirjam Bedankt voor je mooie verhalen en foto's. Fijn… 7 okt. '17
Jan van den Heuvel Wat waren het weer prachtige sfeerverhalen. Dank jullie… 7 okt. '17
Riet klein Tank Fantastisch werk dat jullie verricht hebben.Indrukwekkend… 7 okt. '17
Margreet Rutgers Ontzettend bedankt voor de mooie verhalen en de foto's.… 7 okt. '17
Anja van den Boom Aaah Ida, wat fijn om haar nog te zien 6 okt. '17
Netty Verwoerd Wat hebben jullie weer geweldig werk geleverd !! Wat… 6 okt. '17
Sandra Wat een geweldige verhalen weer! Super wat jullie… 6 okt. '17
Jet Abdalla Ook ik heb genoten van je verhalen ! Bedankt,heel… 6 okt. '17
Annemarie mellendijk Goede terugreis. Heb weer genoten van de verhalen. 6 okt. '17
[email protected] Geweldig , en onvoorstelbaar wat jullie daar met beperkte… 6 okt. '17
Gerard Soethof Susan, dank je. Dank je wel dat je me deelgenoot hebt… 6 okt. '17
Jacqueline Weer een indrukwekkend reisverslag, mijn petje af… 6 okt. '17
Alice Goede reis mooie mensen mensen x Dankbaarheid is een… 6 okt. '17
Hennie van den Bosch Heel erg bedankt voor de prachtige verhalen , zo boeiend… 6 okt. '17
Hennie van den Bosch Met een brok in mijn keel gelezen , zo dapper , zo… 6 okt. '17
Sylvia Wat een verhaal...knap Hoor! 6 okt. '17
Maureen Hele goede terugreis! Bedankt voor de mooie verhalen… 6 okt. '17
Caroline de Groot Ook wij hebben genoten van je verhalen en de zoekplaatjes!… 6 okt. '17
Sanne Lieve allemaal, kom veilig terug, rust lekker uit,… 6 okt. '17
Karin Goede en veilige reis terug, we hebben genoten van… 6 okt. '17
Trees Snijder Schitterend, goede thuisreis en bedankt voor de prachtige… 6 okt. '17
Trees Snijder Dat afscheid is altijd zooo... moeilijk.. 6 okt. '17
Trees Snijder Geweldig, daar had ik wel even bij willen zijn haha.. 6 okt. '17
Jolanda Kolenbrander Het was weer fantastisch om jullie te volgen! Een… 6 okt. '17
Sandra Feijen Respect !! Voor het gehele team.. Moedig dapper en… 6 okt. '17
Peter Koren Wat waren het weer prachtige verhalen en wat hebben… 6 okt. '17
Angelique Hermans Met veel plezier je prachtige verhalen gelezen! Een… 6 okt. '17
Carla Berntzen Super leuk die verhalen. Idee: een keer samenvatten… 6 okt. '17
Marinke Lensink Elke keer genoten van jullie verhalen, ontzettend… 6 okt. '17
Monique Was weer geweldig jullie verhalen te lezen! Goede… 6 okt. '17
Monique Denk dat een grote decubtuswond nog "beter"… 6 okt. '17
Ed 😢😢😢, klonkt natuurlijk gek, maar ook ik pink… 6 okt. '17
Babet Kunnen jullie niet nog ff blijven...😉 Elke dag… 6 okt. '17

1  « Vorige 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende »  ...