Reacties
Reacties 301 - 350 van 1172
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Margreet Rutgers | Wat mooi geschreven! Hartverwarmend groetjes van Margreet | 15 aug. '18 |
| Tonnie Asveld | Heel mooi en ontroerend om te lezen Susan wat heb… | 15 aug. '18 |
| Sjoerd | Ontroerend om te lezen.. Mooi moment was dat met met… | 15 aug. '18 |
| Paulien Brethouwer | Mooi beschreven Susan en precies zoals ik het mij… | 15 aug. '18 |
| Gerco Mons | Een glimlach voor een mooie herinnering. | 15 aug. '18 |
| Judith Rouwhorst | Mooie woorden, veel sterkte voor iedereen die haar… | 15 aug. '18 |
| Monica | Wat een mooie woorden. Toen ik jullie ontmoette vertelden… | 15 aug. '18 |
| Yoli | Wat mooi beschreven , Ik heb Ida nooit gekend , maar… | 15 aug. '18 |
| Caroline de Groot | Sterkte met dit grote gemis!! Wat een leegte zal ze… | 14 aug. '18 |
| Mieke Parlevliet | Mooi zussie,zal vreemd voor je zijn daar.... | 14 aug. '18 |
| Anja van den Boom | Ach gossie die lieve bescheiden Innemende hartverwarmende… | 14 aug. '18 |
| Patty Lemson | Brok in m'n keel... | 14 aug. '18 |
| Ans | Mooie woorden. Jullie zullen haar missen! Sterkte | 14 aug. '18 |
| Fred Lijdsman | je hebt een mooi In Memoriam geachreven | 14 aug. '18 |
| Tonnie Asveld | 10 punten op Sengerema Hospitaal Veel succes met het… | 3 apr. '18 |
| [email protected] | Ik heb een aantal potentiëlen gevraagd ook lid te… | 29 mrt. '18 |
| Bonny Aansorgh | Mooie verhalen en goed werk! | 7 okt. '17 |
| Mirjam | Bedankt voor je mooie verhalen en foto's. Fijn… | 7 okt. '17 |
| Jan van den Heuvel | Wat waren het weer prachtige sfeerverhalen. Dank jullie… | 7 okt. '17 |
| Riet klein Tank | Fantastisch werk dat jullie verricht hebben.Indrukwekkend… | 7 okt. '17 |
| Margreet Rutgers | Ontzettend bedankt voor de mooie verhalen en de foto's.… | 7 okt. '17 |
| Anja van den Boom | Aaah Ida, wat fijn om haar nog te zien | 6 okt. '17 |
| Netty Verwoerd | Wat hebben jullie weer geweldig werk geleverd !! Wat… | 6 okt. '17 |
| Sandra | Wat een geweldige verhalen weer! Super wat jullie… | 6 okt. '17 |
| Jet Abdalla | Ook ik heb genoten van je verhalen ! Bedankt,heel… | 6 okt. '17 |
| Annemarie mellendijk | Goede terugreis. Heb weer genoten van de verhalen. | 6 okt. '17 |
| [email protected] | Geweldig , en onvoorstelbaar wat jullie daar met beperkte… | 6 okt. '17 |
| Gerard Soethof | Susan, dank je. Dank je wel dat je me deelgenoot hebt… | 6 okt. '17 |
| Jacqueline | Weer een indrukwekkend reisverslag, mijn petje af… | 6 okt. '17 |
| Alice | Goede reis mooie mensen mensen x Dankbaarheid is een… | 6 okt. '17 |
| Hennie van den Bosch | Heel erg bedankt voor de prachtige verhalen , zo boeiend… | 6 okt. '17 |
| Hennie van den Bosch | Met een brok in mijn keel gelezen , zo dapper , zo… | 6 okt. '17 |
| Sylvia | Wat een verhaal...knap Hoor! | 6 okt. '17 |
| Maureen | Hele goede terugreis! Bedankt voor de mooie verhalen… | 6 okt. '17 |
| Caroline de Groot | Ook wij hebben genoten van je verhalen en de zoekplaatjes!… | 6 okt. '17 |
| Sanne | Lieve allemaal, kom veilig terug, rust lekker uit,… | 6 okt. '17 |
| Karin | Goede en veilige reis terug, we hebben genoten van… | 6 okt. '17 |
| Trees Snijder | Schitterend, goede thuisreis en bedankt voor de prachtige… | 6 okt. '17 |
| Trees Snijder | Dat afscheid is altijd zooo... moeilijk.. | 6 okt. '17 |
| Trees Snijder | Geweldig, daar had ik wel even bij willen zijn haha.. | 6 okt. '17 |
| Jolanda Kolenbrander | Het was weer fantastisch om jullie te volgen! Een… | 6 okt. '17 |
| Sandra Feijen | Respect !! Voor het gehele team.. Moedig dapper en… | 6 okt. '17 |
| Peter Koren | Wat waren het weer prachtige verhalen en wat hebben… | 6 okt. '17 |
| Angelique Hermans | Met veel plezier je prachtige verhalen gelezen! Een… | 6 okt. '17 |
| Carla Berntzen | Super leuk die verhalen. Idee: een keer samenvatten… | 6 okt. '17 |
| Marinke Lensink | Elke keer genoten van jullie verhalen, ontzettend… | 6 okt. '17 |
| Monique | Was weer geweldig jullie verhalen te lezen! Goede… | 6 okt. '17 |
| Monique | Denk dat een grote decubtuswond nog "beter"… | 6 okt. '17 |
| Ed | 😢😢😢, klonkt natuurlijk gek, maar ook ik pink… | 6 okt. '17 |
| Babet | Kunnen jullie niet nog ff blijven...😉 Elke dag… | 6 okt. '17 |


- Angela en Wim Norde: Mooi geschreven Susan, over…
- Patricia, Gerard en Pleun: Zo is het... Mooi geschreven…
- Tonnie Asveld: Wat een moeilijke tijd voor…
- Jacqueline: Mooi verhaal over waar het…
- Heleen Postma: Succes en sterkte😘
Alle reacties »