Reacties
Reacties 101 - 150 van 1172
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Wendy De Doncker | Prachtig Susan wat jullie daar doen onder soms hele… | 13 okt. '18 |
| Wendy De Doncker | Hilarisch verhaal ivm de kuikens in eieren en bang… | 13 okt. '18 |
| Wendy De Doncker | Ik zou elke avond voor het slapengaan de ganse kamer… | 13 okt. '18 |
| Pa Lemson | Goede reis kind, we denken aan je. Ik lees nu je blog… | 12 okt. '18 |
| Tonnie Asveld | HÈ EDJE WAT LIEF DAT JE ZO BEZORGD BENT VOOR JE LIEFJE… | 12 okt. '18 |
| Heleen Koudijs | Goed werk gedaan! En wat fijn dat jullie bij mama… | 12 okt. '18 |
| Ed | Die restjes heb je dik verdiend !, mij rest alleen… | 12 okt. '18 |
| Monique | Jullie geduld wordt wel erg op de proef gesteld! Jullie… | 11 okt. '18 |
| Bart | Wat een herkenbare blogs. Fijn dat jullie zoveel hebben… | 11 okt. '18 |
| Ed | Omdat ik je niet heb gesproken vandaag, toch maar… | 11 okt. '18 |
| Pa Lemson | weer een heerlijk reisverhaal .Ik ben een beetje laat… | 11 okt. '18 |
| Jet Abdalla | Zo boeiend om jullie te volgen! Respect voor al jullie… | 11 okt. '18 |
| Ed | Dat is de neushoornvogel. | 11 okt. '18 |
| Ed | Nog ff schat, dan zit je missie erop( die in je hoofd… | 11 okt. '18 |
| Mama | Is de rek er een beetje uit kind en de energie op.… | 11 okt. '18 |
| Tonnie Asveld | Weer heerlijk gelezen van Limburg naar huis, was weer… | 10 okt. '18 |
| Stella Spies | Misschien moeten jullie van alle blogs een boek maken… | 10 okt. '18 |
| Pa Lemson | leuk dat je Ed en Tom even weer aan Nelia kon showen,ik… | 10 okt. '18 |
| Caroline de Groot | Je typt sneller dan ik kan printen en je groep fans… | 10 okt. '18 |
| Joyce Massop | Inderdaad een kopje koffie erbij en jullie verhalen… | 10 okt. '18 |
| Jolanda Kolenbrander | Heerlijk....kopje koffie erbij en dan jullie verhalen… | 10 okt. '18 |
| Ed | Was ik maar daar! | 10 okt. '18 |
| Ed | Loslaten is je grote manco. Maar het zou niet goed… | 10 okt. '18 |
| Sietske Bulten | Wat een mooie en vooral indrukwekkende verhalen over… | 9 okt. '18 |
| Patty Lemson | Wat leuk dat Nelia speciaal voor jullie langskwam! | 9 okt. '18 |
| Anja Ruesink | Wat interessant en wat een belevenissen. Erg leuk… | 9 okt. '18 |
| Patty Lemson | Weer bijgelezen. Eigenlijk moet je een "fotoboek"… | 9 okt. '18 |
| Patty Lemson | Wel al de foto's gezien, nu lees ik het verhaal… | 9 okt. '18 |
| Patty Lemson | Allemaal jaloerse blanke mannen omdat ze geen s(n)ikkelcelanemie… | 9 okt. '18 |
| Pa Lemson | Weer genoten van je foto's . Neem vanavond maar… | 9 okt. '18 |
| Pa Lemson | Je 2 blogs gelezen , fijn zo bij het ontbijt . | 9 okt. '18 |
| Mama | Tja Susan nu moet wel van die `stoffige`bonen eten,… | 9 okt. '18 |
| Ed | Haha, het rooster, zelfs jiska weet het. Afrikaanse… | 9 okt. '18 |
| Ed | Blij dat ik zuster mariejosé nog steeds kan ondersteunen… | 9 okt. '18 |
| Ed | Pipo koeiennnnnnn | 9 okt. '18 |
| Annemijn | Helemaal weer op de hoogte, en zo leuk geschreven… | 8 okt. '18 |
| Sabine Dearden | Wat fantastisch om zo mee te kunnen genieten, jou… | 8 okt. '18 |
| Mama | Wat een leuke en gezellige foto´s | 8 okt. '18 |
| Mama | Mooi rok en schoenen heb je hier aan Susan. | 8 okt. '18 |
| Pa Lemson | Weer een mooi verhaal .Wij hebben ook op you tube… | 8 okt. '18 |
| Jacqueline | Fantastische verhalen om te lezen, jullie maken weer… | 8 okt. '18 |
| Ed | Deze blog maar bewaard voor vandaag.je zal eens zonder… | 8 okt. '18 |
| Veronique Tersteeg | Wat heerlijk om deze belevenissen van jullie te volgen!… | 8 okt. '18 |
| Evelyn | Super leuk alles te lezen tante. Kus uit brielle van… | 8 okt. '18 |
| Anja van den Boom | Hoi team, gezellig om tot in detail weer op de hoogte… | 7 okt. '18 |
| Ed | Werpt het uiteindelijk toch zijn vruchten af, al die… | 7 okt. '18 |
| Ingrid | Leg mijn boek aan de kant voor je blogs! Lees ze met… | 7 okt. '18 |
| Mieke Parlevliet | Leest weer lekker weg Zelfs Chris leest je blogs en… | 7 okt. '18 |
| Susan Lemson | Was een winkeltje, mam. Ik kon jullie goed horen maar… | 7 okt. '18 |
| Ed | ‘Vers’💪🏼 | 7 okt. '18 |


- Angela en Wim Norde: Mooi geschreven Susan, over…
- Patricia, Gerard en Pleun: Zo is het... Mooi geschreven…
- Tonnie Asveld: Wat een moeilijke tijd voor…
- Jacqueline: Mooi verhaal over waar het…
- Heleen Postma: Succes en sterkte😘
Alle reacties »