Reacties
Reacties 451 - 500 van 1172
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Celine | Moet je toch echt een keer proberen Susan ;-) Mjam… | 27 sep. '17 |
| Riet klein Tank | Weer een prachtige blog.... | 27 sep. '17 |
| Caroline de Groot | Ik blijf Edwin maar Erik noemen, wat een sukkel ben… | 27 sep. '17 |
| Caroline de Groot | Volgende keer logeert Bert gewoon bij ons en kan Erik… | 27 sep. '17 |
| Anita Visscher | Mooie werkdag, erg afwisselend, ha ha. Keep up the… | 27 sep. '17 |
| Petra | Top | 27 sep. '17 |
| Anita thuis | Leuke verhalen! Veel succes. | 27 sep. '17 |
| Ed | 😢😢😢, het is weer gebeurt, man man ,wat was… | 27 sep. '17 |
| Marleen | De krokodil .... 🎵 Joep is onder de indruk van… | 27 sep. '17 |
| Manon | Pfff....respect voor jullie | 26 sep. '17 |
| Alice | Jeetje de krokodil ...hou je de case bij voor ons… | 26 sep. '17 |
| Alice | Mooi werk Suus! Topper en wat een rijkdom toch in… | 26 sep. '17 |
| Gaabs | Klinkt als een drukke enerverende dag! Welterusten… | 26 sep. '17 |
| Riet klein Tank | Wat fijn voor het meisje...fantastisch werk,respect… | 26 sep. '17 |
| Riet klein Tank | Wat een klus zeg....Mooi dat het goed kwam. | 26 sep. '17 |
| Petra | Zo'n klamboe hadden wij op Bonaire. Helemaal… | 26 sep. '17 |
| Anja van den Boom | Heerlijk om je sprekende verhalen weer te lezen. Succes | 26 sep. '17 |
| Caroline | Niet alleen een trotse zus 😉 Ook ik ben trots op… | 26 sep. '17 |
| Joris Harlaar | Veel plezier en geniet er van. Groet uit Zambia | 26 sep. '17 |
| Ed | Herkenbaarheid: misschien is je kapsel te divers 😂😂😂.… | 26 sep. '17 |
| Mama | Een beetje ontmoedigend dat gedoe met de betalingen,… | 26 sep. '17 |
| Angelique Hermans | Prachtig... ook ik lees met veel plezier !! | 26 sep. '17 |
| Bart | ook s'nachts het hoofd koel houden Suus. ;-) | 26 sep. '17 |
| Trees Snijder | fantastisch..... lees met heel veel plezier | 26 sep. '17 |
| Gerco Mons | Mooi om te lezen, herkenbaar. | 26 sep. '17 |
| Petra | Leuk! | 26 sep. '17 |
| Henrike | Zie t helemaal voor me... Keep up the good work !!! | 26 sep. '17 |
| Gaabs | Je lijkt goed in je element daar Suus! Zet hem op!… | 26 sep. '17 |
| Mieke Parlevliet | Veel plezier met werken daar ,druppel op een gloeiende… | 25 sep. '17 |
| Peter Koren | Heel veel succes voor het hel team👍 | 25 sep. '17 |
| Felix van Lammeren | Goed en leuk! We lezen met plezier mee! Veel succes… | 25 sep. '17 |
| Tonnie Asveld | Je verhaal is weer boeiend, en wat leuk het bericht… | 25 sep. '17 |
| Tom | Lang leve mama | 25 sep. '17 |
| Trees Snijder | Hahaha het valt soms ook niet mee nadenken...als je… | 25 sep. '17 |
| Fred Lijdsman | Prachtig geschreven, Susan | 25 sep. '17 |
| Patty Lemson | Lang leve de airco! | 25 sep. '17 |
| Ed | Als iets er niet is ,mis je het het meest, ninakupenda… | 24 sep. '17 |
| Patty Lemson | Werk-se morgen! | 24 sep. '17 |
| Sanne | Fijn; goed aangekomen en alle koffers compleet, dat… | 24 sep. '17 |
| Petra | Ja, zo moet je toch beginnen: brabbelen en blijven… | 24 sep. '17 |
| Alice | Klikt goed Suus. Veel succes met opstarten x | 23 sep. '17 |
| Caroline de Groot | Knap dat je kan slapen in een vliegtuig! | 23 sep. '17 |
| Ed | Zat ik er maar bij( ooit 😢) | 23 sep. '17 |
| Gabi Hunter | Fijn dat je veilig aangekomen bent 😘 | 23 sep. '17 |
| Stella | Heerlijk Suus Weet nu al dat ik weer ga genieten van… | 22 sep. '17 |
| Tonnie Asveld | Je verhaal was weer boeiend Susan, ik wens je heel… | 22 sep. '17 |
| Sandra Feijen | Goeie reis Topper .. Heel veel Succes en uitkijken… | 22 sep. '17 |
| Petra | Behoudn vlucht, Suus. We reizen mee. | 22 sep. '17 |
| Caroline Van Weert | Wat een mooie reaktie van je man! You go for it girrrll | 22 sep. '17 |
| Sylvia | Wat een mooi en ontroerend verslag. Afscheid nemen… | 22 sep. '17 |


- Angela en Wim Norde: Mooi geschreven Susan, over…
- Patricia, Gerard en Pleun: Zo is het... Mooi geschreven…
- Tonnie Asveld: Wat een moeilijke tijd voor…
- Jacqueline: Mooi verhaal over waar het…
- Heleen Postma: Succes en sterkte😘
Alle reacties »