Reacties

Reacties 601 - 650 van 1172

Naam Reactie Datum
Fred Lijdsman Goed gedaan, Michiel ! Verbaal altijd sterker dan… 4 okt. '16
Annemijn Super om jullie zo te kunnen volgen 4 okt. '16
Alice Mama Suus je schrijft erg leuk!!! 3 okt. '16
Tonnie Asveld_Becks Nog een fijne week,het was weer fijn om te lezen. 3 okt. '16
Ingrid Lindeboom Wat vliegt de tijd toch, bij jullie waarschijnlijk… 3 okt. '16
Trees Snijder leuk zeg, dus jullie heupen zijn weer gesmeerd. 3 okt. '16
Pa Lemson Ik heb met plezier je stuk gelezen . 3 okt. '16
Diana Seegers Het is elke keer een groot genoegen om jullie reisverhalen… 3 okt. '16
Patty Lemson Sterkte met de drukke week die vóór jullie ligt! 2 okt. '16
Alice Dit gaat een boek worden toch? Erg mooi te lezen. 2 okt. '16
Ed was fijn deze FaceTime , ben ik er toch een beetje… 2 okt. '16
Tonnie Asveld Jammer dat je weekend niet zo goed verlopen is, maar… 2 okt. '16
Tonnie Asveld_Becks Alweer genoten van je verhaal,soms zit ik zo in het… 2 okt. '16
Gerco Mons Zit weer met een glimlach mee te lezen. Weer goed… 2 okt. '16
Riet klein Tank Heerlijk weer een geweldig verhaal...Dank daarvoor....Ik… 1 okt. '16
Trees Snijder Oh geweldig , wat was ik graag even meegegaan naar… 1 okt. '16
Jolande smit Wat mooi om jullie verhalen te lezen en te zien. 1 okt. '16
Gill Geniet van de rust dit weekend. Heerlijk om jullie… 1 okt. '16
Anja Ruesink Wat weer een heerlijk verhaal. Toppertjes zijn jullie.… 1 okt. '16
Patty Lemson Geniet van jullie weekend! 1 okt. '16
Mama Boe Susan die rat dat is toch wel heel bar, maar ja… 30 sep. '16
Mieke Stricker Van de Zus van Anja de site gekregen. Wat doen jullie… 30 sep. '16
Trees Snijder Anja dat valt me van je tegen dat je de ugali niet… 30 sep. '16
Alice Suus topper gefeliciteerd met je Edje !!! Mooie gelukkige… 29 sep. '16
Ed Kon mijn tranen bedwingen toen nelia me toezong. Maar… 29 sep. '16
Patty Lemson Oeps, bij de verkeerde blog gezet, maar zeker niet… 29 sep. '16
Patty Lemson Vandaag een speciale groet voor Susan op haar trouwdag.… 29 sep. '16
Alice Dus geen kippen eieren voor jullie? Mooie harmonie… 29 sep. '16
Tonnie Asveld Mooi verhaal Anja 29 sep. '16
Mama Wat heb je het druk en moet je je dikwijls aanpassen,… 29 sep. '16
Jacqueline Het is elke keer weer een "feestje" om jullie… 29 sep. '16
Ria van Dam Heelveel succes daar, heb grote bewondering voor jullie… 29 sep. '16
Fred Lijdsman Wat mooi, dat jullie in onze technocratische wereld… 29 sep. '16
Natasja WoW!! 2 mooie stralende mensen Wat een fijne energie… 29 sep. '16
Tonnie Asveld_Becks leuk met die foto's er er bij, wat ben ik toch… 28 sep. '16
Wilna Schilderman Vanuit Amerika wens ik jullie verder veel Sucses..Toppertjes… 28 sep. '16
Diana Seegers Toen ik de voorraad kamer zag dacht ik, dit is echt… 28 sep. '16
Pa Lemson Een leuk stukje , zo leer ik jullie een beetje kennen… 28 sep. '16
Moniek Klein Holkenborg Leuk om alles te volgen. Knap dat je de moeite neemt… 28 sep. '16
Moniek Klein Holkenborg Anja en Michiel leuk verhaal. Kan me via jullie verhaal… 28 sep. '16
Annelieke Super om elke dag jullie verhalen te lezen. Geniet… 28 sep. '16
Caroline Van Weert Geweldig werk wat jullie doen! Ook genot om te lezen.… 28 sep. '16
Ed Wapenzi Nelia, utakawa amekosa. Edwin ingekuwa na… 27 sep. '16
Alice Echt lieve mooie Toppers!!!! Wat een geluk als men… 27 sep. '16
Cokkie In 1 woord. Geweldig wat jullie doen. Diep respect. 27 sep. '16
Sanne (oud co) Wat zijn jullie weer goed bezig! Jullie kunnen je… 27 sep. '16
Riet klein Tank Weer heerlijk om te lezen.....Heel mooi en indrukwekkend.... 27 sep. '16
Tineke Bekx Wat een mooie verhalen maak je Susan. Wel luguber… 27 sep. '16
Pa Lemson Een mooi stukje , in mijn ogen ben je een kanjer . 27 sep. '16
Diny Tja...dat wachten...we zijn verwend, in Nederland… 27 sep. '16

1  « Vorige 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Volgende »  ...