Reacties
Reacties 751 - 800 van 1172
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Gerco Mons | Hé Susan, die verhalen van je doen me best wat. Het… | 16 mrt. '15 |
| Anja Ruesink | Wat een belevenissen allemaal.Wat doen jullie prachtig… | 16 mrt. '15 |
| Anja van den Boom | Hoi Susan weer helemaal bij, heerlijke verhalen. Hoop… | 15 mrt. '15 |
| Mama | Alles gelezen en genoten van je verhalen! | 15 mrt. '15 |
| Ed | mooie O.K. slippers | 15 mrt. '15 |
| Ed | topper, ben weer helemaal bij, alleen nog 'ff'… | 15 mrt. '15 |
| Gill | Ooooh jakkes | 15 mrt. '15 |
| Pa Lemson | Je hebt weer een (erg Leuk ) ! werkie gehad ,ikzou… | 15 mrt. '15 |
| Mama | Ik dacht al dat je het bijzonder druk had, omdat je… | 15 mrt. '15 |
| Alice | Wat een knap staaltje teamwerken met beperkte middelen!… | 15 mrt. '15 |
| Patty Lemson | Jullie doen hardstikke goed werk, maar passen jullie… | 15 mrt. '15 |
| Patty Lemson | Super dat je de uilen vast hebt kunnen leggen! Misschien… | 14 mrt. '15 |
| Ellen | Geweldig ! Je hebt hem (of haar) vast weten te leggen… | 14 mrt. '15 |
| Monique | Wat een fantastische verhalen weer van je Susan! En… | 14 mrt. '15 |
| Mama | Alle foto´s bekeken, ook die van de oehoe. Wat een… | 14 mrt. '15 |
| Pa Lemson | Dat je ziet vliegen weet ik al heel erg lang ,maar… | 14 mrt. '15 |
| Annie van Strien | Vandaag belandde ik in een andere wereld. Prachtig,… | 13 mrt. '15 |
| Lianne | Haha Susan, pas maar op met die Oehoe, anders heb… | 13 mrt. '15 |
| Judith Luttikholt | Ik geniet van je verhalen. Geweldig dat we jullie… | 12 mrt. '15 |
| Linda | Goed bezig Suus, leuk om te lezen ! | 12 mrt. '15 |
| Servaes hermans | hoi Susan, je blog leest leuk en is erg beeldend.… | 12 mrt. '15 |
| Dayenne | Prachtig geschreven Susan. Ik kijk verheug me er iedere… | 12 mrt. '15 |
| Wilna Schilderman | Dat jullie kanjers zijn wisten we ..veel mensen buiten… | 12 mrt. '15 |
| Wilna Schilderman | Dat jullie kanjers zijn wisten we ..veel mensen buiten… | 12 mrt. '15 |
| Suzanne Roelofs | Wat een klasse, blijf het zeggen. respect is te weinig… | 12 mrt. '15 |
| Patty Lemson | Leuk dat die apparaten van de bazaropbrengst daar… | 11 mrt. '15 |
| Ed | pak je de rust in t weekend | 11 mrt. '15 |
| Ed | top! | 11 mrt. '15 |
| Patty Lemson | Wat goed van je dat je ondanks al je werk de blog… | 11 mrt. '15 |
| Gill | Heerlijk om dit ff te lezen tussen het inpakken van… | 11 mrt. '15 |
| Ed | Hadithi ya ajabu. | 11 mrt. '15 |
| Ed | Lief,je schrijft wederom levendig, zit uiteraard tranen… | 11 mrt. '15 |
| Ingrid | Wat schrijf je ontzettend boeiend Susan, super om… | 11 mrt. '15 |
| Juf Lienke | Hoi Susan, we hebben met de klas je boodschap gezien.… | 11 mrt. '15 |
| Henrike | Hallo allemaal, TOP verhaal, terwijl ik lees zie ik… | 11 mrt. '15 |
| Dayenne | Idd, prachtig geschreven. Ik leef helemaal mee :) | 11 mrt. '15 |
| Sabine Dearden | Hallo Susan, Wat schrijf je beeldend, erg leuk om… | 11 mrt. '15 |
| Mama | Wat en beeldende verhalen kan jij toch schrijven!… | 10 mrt. '15 |
| Petra | zo is dat, pa Lemson! Au boulot! Petje af, hoor, Susan. | 10 mrt. '15 |
| Petra | zo is dat, pa Lemson! Au boulot! Petje af, hoor, Susan. | 10 mrt. '15 |
| Pa Lemson | Hardstikke mooi verhaal , nu aan het echte werk .… | 10 mrt. '15 |
| Dayenne | Hallo allemaal. Fijn dat jullie veilig zijn geland.… | 10 mrt. '15 |
| Mama | Hebje nog last van dat vallen? Voorzichtig zijn om… | 9 mrt. '15 |
| Patty Lemson | Is de rugzak van Matthea alweer boven water? | 8 mrt. '15 |
| Patty Lemson | Xxx | 8 mrt. '15 |
| Gill | Haha shit.. de zwembroek vergeten idd.. Verbannen… | 8 mrt. '15 |
| Mieke Parlevliet | Alles gelezen op Mieke,s IPad . Wat een mooie verhalen… | 8 mrt. '15 |
| Ingrid Lindeboom | Susan, je hebt een roeping gemist. Ik kan 'mijn… | 8 mrt. '15 |
| Trees Snijder | Ga zo door suzan leuk | 8 mrt. '15 |
| Trees Snijder | Schitterend zo herkenbaar werk en geniet ze | 8 mrt. '15 |


- Angela en Wim Norde: Mooi geschreven Susan, over…
- Patricia, Gerard en Pleun: Zo is het... Mooi geschreven…
- Tonnie Asveld: Wat een moeilijke tijd voor…
- Jacqueline: Mooi verhaal over waar het…
- Heleen Postma: Succes en sterkte😘
Alle reacties »